تنها 48 ساعت تا پیوستن لیونل مسی به الهلال باقی مانده است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اقامت لیونل مسی در پاری سن ژرمن به پایان رسید و فوق ستاره آرژانتینی شب گذشته این تیم را ترک کرد. ابهام در مورد آینده کاپیتان قهرمان جهان به اوج رسیده است و هنوز تئوری های مختلفی برای تعیین مقصد وجود دارد.

پدر مسی برای اطلاع از وضعیت اقامت پسرش در ریاض و امتیاز خبراز محل سکونت او وارد عربستان شد تا بهترین بازیکن جهان آخرین روزهای ورزشی خود را در عربستان در کنار کریستیانو رونالدو پرتغالی سپری کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

آکاز پیش از این از ورود خورخه مسی به ریاض در 14 مارس خبر داده بود. این اتفاق پس از عدم تمدید قرارداد با لیونل مسی و ورود لیونل مسی به 6 ماه پایانی قراردادش رخ داد که در آن حق دارد با هر باشگاهی که می‌خواهد قرارداد ببندد.

تا 48 ساعت آینده برای رونمایی وارد ریاض می شود. هنوز ارزش قرارداد و همچنین دستمزد این بازیکن و مدت آن مشخص نشده است.

روزنامه اکاز مدعی شده است که پس از امضای قرارداد با الهلال، لیونل مسی تا 48 ساعت آینده وارد ریاض خواهد شد.

تنها 48 ساعت تا پیوستن لیونل مسی به الهلال باقی مانده است!

لیونل مسی آرژانتینی که در جام جهانی 2022 با تیم ملی کشورش تاجگذاری خواهد کرد، قرار است پس از دیدار با هیئت عربستانی که در پایتخت فرانسه حضور دارند، قرارداد انتقال خود را در الهلال امضا کند.

روزنامه اکاز در گزارش امروز خود نوشت:

روزنامه اکاز عربستان که یک روزنامه تخصصی ورزشی نیست اما اخبار فوتبالی آن همیشه موثق و قابل اعتماد بوده است، از 48 ساعت کلیدی تا بزرگترین نقل و انتقالات تاریخ خبر داد. این روزنامه مدعی شده است که لیونل مسی به زودی راهی الهلال خواهد شد.

1883306


سرویس خبر شماره: 1941905
14 ژوئن 1402 در 1:39 ب.ظ
10.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ادعای بزرگ روزنامه سعودی

آکاز در ادامه با اشاره به اینکه این اولین بار است که پدر مسی که مدیر برنامه های او نیز به حساب می آید وارد می شود:

لئو چند روزی بود که منتظر مشخص شدن اختلافات مالی بین بارسلونا و لالیگا بود. مبارزه ای که تاکنون ناموفق بوده و حالا مسی را به سمت گزینه های دیگر و البته بزرگترین پیشنهاد تاریخ سوق داده است. قرارداد غافلگیرکننده برای پیوستن به الهلال.