تن هاچ: باید چلسی را شکست دهیم

او می گوید بازیکنان تیمش باید برای رویارویی با چلسی که ستاره های زیادی دارد آماده باشند: «آنها [چلسی] پتانسیل بالایی دارند. آنها یک گروه استثنایی از بازیکنان دارند.”

اریک تن هاچ، سرمربی منچستریونایتد در آستانه دیدار مقابل چلسی تاکید کرد که بازیکنانش امشب به عنوان برنده زمین را ترک کنند.

ده هش:

اریک تن هاخ می‌گوید منچستریونایتد امشب تنها سه امتیاز بازی می‌کند، علی‌رغم اینکه تنها به یک امتیاز برای راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا نیاز دارد: “برای من این هرگز نمی‌تواند یک بازی یک مرحله‌ای باشد. شما باید بازی را برنده شوید.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در چارچوب دیدار معوقه هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس، تیم های چلسی و منچستریونایتد امشب در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

اریک تن هاخ می گوید که تیمش برای قهرمانی در جام حذفی مقابل منچسترسیتی باید روی بازی امشب مقابل چلسی تمرکز کند: “ما یک جام داریم اما چیزی نداریم. ما باید لایق آن باشیم. ما در موقعیت بسیار خوبی هستیم اما اکنون باید کار دیگری انجام بده.”

1879734

سرمربی منچستریونایتد تاکید می کند که تیمش برای حضور در رقابت های بزرگ به یک نیمکت قوی نیاز دارد: “این فصل همیشه اینطور نبوده است زیرا ما مصدومیت های زیادی داشته ایم. اکنون نیمکت بسیار خوبی داریم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1939922
ژوئن 04, 1402 در 22:22 |
595

0نقطه نظر