تن هاگ اعتراف کرد که منچستریونایتد در تابستان مشتاق جذب کین بود

اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد اعتراف کرد که می خواست هری کین را از تاتنهام هاتسپر در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد، زیرا این بازیکن انگلیسی 30 گل در هر فصل را تضمین می کند.

منچستر یونایتد کریستیانو رونالدو را در نوامبر 2022 از دست داد که حفره‌ای در بالای خط حمله ایجاد کرد. مارکوس راشفورد تمام تلاش خود را کرد تا آن را قطع کند، اما باشگاه به دنبال یک مهاجم مرکزی پرکار قبل از فصل 2023-24 وارد بازار شد. کین، ستاره آن زمان تاتنهام به عنوان اولویت اصلی آنها ظاهر شد، اما لیلی وایت ها تمایلی به فروش طلسم خود به یک رقیب محلی نداشتند. این به بایرن مونیخ اجازه داد تا او را جذب کند و به آلمان ببرد.

پس از از دست دادن کین، منچستریونایتد راسموس هویلوند را از آتالانتا به خدمت گرفت و مبلغ هنگفتی 73.9 میلیون یورو (79.4 میلیون دلار) برای خدمات او پرداخت کرد. هجلوند تا به اینجای کار تنها در قطعات تکه ای تاثیرگذار بوده و 14 گل در 38 گل در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده است.

اریک تن هاگ اعتراف کرد که هری کین اولویت منچستریونایتد بود، اما به راسموس هوجلوند ایمان کامل دارد.

تن هاگ در صحبت با گری نویل اعتراف کرد که منچستریونایتد در ابتدا می خواست کین را به خدمت بگیرد، اما بلافاصله اعتماد خود را به هاجلوند، مهاجم مرکزی 21 ساله تکرار کرد.

سرمربی هلندی (از طریق ایرلندی ایندیپندنت) گفت:

در هر بازی یک انتظار از ما وجود دارد، بنابراین شما فقط زمانی می توانید این انتظارات را برآورده کنید که آن بازیکنان برجسته را داشته باشید. اما در یک دهه اخیر و در این دوره همیشه نتوانستیم بازیکنان مورد نظر خود را بدست آوریم.

سپس باید بسازید و باید بپذیرید که به جای بازیکنانی که قبلاً آن را ثابت کرده اند، استعداد کسب می کنید. ما با استعدادهایی مانند راسموس هوجلوند انتخاب هایی داشته ایم

او اضافه کرد:

من می توانم یک مهاجم (هری کین) را ببینم که قبلاً این را ثابت کرده است، که می خواهیم او را به خدمت بگیریم و نتوانستیم او را به دست آوریم. و سپس به راسموس رفتیم زیرا او یک استعداد است.

با هری کین می دانید که 30 گل می خورید. فکر می کنم راسموس به آنجا خواهد رسید اما او به زمان نیاز دارد

ده هاگ سپس اصرار داشت که مقایسه هوجلوند با کین ناعادلانه است، زیرا اولی هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری دارد.

این مدیر در پایان افزود:

منصفانه نیست که او را مانند هری کین ارزیابی کنیم. من هرگز دو بازیکن را با هم مقایسه نمی کنم زیرا آنها بسیار متفاوت هستند.

اما با راسموس هوجلوند، تابستان گذشته بالاترین پتانسیل را در پست مهاجم داریم. ما از او بسیار راضی هستیم، اما او همچنین به زمان نیاز دارد تا سازگار شود. ما بسیار خوشحالیم که او توانایی خود را برای گلزنی نشان داده است

کین 30 ساله به عنوان پرکارترین مهاجم اروپا در این فصل ظاهر شده است و 43 گل در همین تعداد بازی در سراسر رقابت ها به ثمر رسانده است. او با 35 گل بوندسلیگا و 70 امتیاز در رقابت های کفش طلای اروپا پیشتاز است.

https://sportslens.com/news/erik-ten-hag-harry-kane-manchester-united/ منبع: