تهاجمی ترین تیم نساجی مقابل استقلال!


سرویس خبر شماره: 2021205
25 مه 1403 ساعت 3:30 ق.ظ.
938

7نقطه نظر

موفق ترین برد فصل نساجی برابر استقلال خوزستان بود.

تهاجمی ترین تیم نساجی مقابل استقلال!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال نساجی با برتری مقابل استقلال خوزستان علاوه بر کسب سه امتیاز مهم برای بقا در لیگ برتر، بیشترین گل های فصل را در این دیدار به ثمر رساند تا شبی رویایی داشته باشد.

بالاترین برد نساجی قبل از این دیدار مقابل یکی دیگر از تیم های لیگ جنوب بود و در هفته چهارم لیگ برتر موفق شد در یک بازی خانگی و نمایشگاهی مقابل صنعت نفت آبادان با نتیجه 3 بر یک به پیروزی برسد و پس از آن بیش از دو برد را به دست آورد. در هیچ مسابقه ای بدون گلزنی در این دیدار محمدرضا عباسی، علا عباس و فرشید اسماعیلی گل های نساجی را به ثمر رساندند و دو گلزن این تیم از نساجی ها جدا شدند.

شاگردان ساکت الهامی در دیدار مقابل استقلال خوزستان نمایش خیره کننده ای از خود به نمایش گذاشتند و شاید تا قبل از شروع بازی به چنین پیروزی دلچسبی فکر نمی کردند اما با گل های فراوانی که به ثمر رساندند تفاضل گل و امتیاز خوبی را با یک تیر و پیکان به دست آوردند. با شکست فولاد، صنعت و استقلال خوزستان در جدول رده بندی قرار گرفتند.

محمدرضا آزادی (2 گل)، وحید محمدزاده و محمد عباس زاده گلزنان نساجی در این دیدار بودند و شبی خاطره انگیز را برای مردم قائم شهر رقم زدند تا هواداران این تیم هیجان زیادی داشته باشند.

2021651

مجله اخبار فوتبال داخلی