تهدید کونته پاسخ داد؛ هت تریک 13 دقیقه ای پسرش


سرویس خبر شماره: 1844161
26 سپتامبر 1401 @ 11:59 ب.ظ
10.3K امتیاز خبر|

دهنقطه نظر

شش دقیقه مانده بود که او گل سوم خود را در حالی که از خط دفاعی لستر عبور کرد به ثمر رساند، و اگرچه گل او در ابتدا آفساید اعلام شد، ستاره کره ای به لطف VAR موفق شد هت تریک کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

کونته او را به جای ریچارلیسون در دقیقه 59 به زمین فرستاد. در آن زمان نتیجه بازی 3-2 به سود تاتنهام بود اما ستاره کره ای می خواست خود را به سرمربی تاتنهام و منتقدان ثابت کند.

در دقیقه 71 سون به سرعت به قلب خط دفاعی لستر کوبید و با یک ضربه کات دار از پای راست گل خوبی به ثمر رساند.

اما این تازه آغاز درخشش ستاره کره ای بود. 11 دقیقه بعد سون در موقعیتی مشابه قرار گرفت و این بار توپ را به پای چپ برد. پسر دوباره گوشه بالایی را هدف گرفت تا ورزشگاه را منفجر کند.

با این حال، سون پاسخ قاطعانه ای به انتقادات داد و توانست امشب در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر در یک انفجار طوفانی و سیزده دقیقه سه گل به ثمر برساند. این در حالی بود که در 6 بازی قبلی تاتنهام در لیگ برتر گل نزده بود و امشب او بازی را نیمکت نشین آغاز کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سون هیونگ مین به دلیل عملکرد نه چندان خوبش در فصل جاری با انتقادات زیادی روبه رو شد تا جایی که در آستانه دیدار امشب تاتنهام و لستر، آنتونیو کونته لست را تهدید کرد. کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی اعلام کرد هیچ بازیکنی در تیمش تضمینی نیست و در صورت ادامه گل نخوردن سون نیمکت نشین خواهد شد.

سون هیونگ مین ستاره کره ای تاتنهام با به ثمر رساندن سه گل دیدنی در 13 دقیقه نقش مهمی در پیروزی 6-2 تاتنهام مقابل لسترسیتی داشت.

تهدید کونته پاسخ داد؛  هت تریک 13 دقیقه ای پسرش