تهمت سنگین و نامحتمل به کارلوس کی روش/ سرمربی سابق تیم ملی ایران به ۲ مربی لیگ برتری خط می دهد!

حسن روشن پیشکسوت استقلال در تحلیل مشکلات امروز تیمش می گوید: خسرو حیدری پسر خوبی است اما مربی بودن کافی نیست باید قبل از انتخاب سرمربی ایرانی جلسه می گذاشتند و مربیان ایرانی را می آوردند تا ببینند چه کسانی هستند. می تواند به سیستم ساپینتو کمک کند، در حالی که به نظر من ساپینتو از کی روش خط می گیرد به همین دلیل خسرو را بازی نمی کند و از او مشاوره می گیرد، درست مثل مورایس که هموطن کی روش است، مربی ایرانی را هم در کادر فنی خود قبول نکرد. این دو مربی پرتغالی هستند و کی روش را دنبال می کنند.

اگر کیروش هنر زیادی داشته باشد، باغ خودش را بیل می کند. چه ربطی به مورایس و ساپینتو داره؟

مشخص نیست که برخی افراد چقدر به تحقیر (و تحقیر همه چیز) عادت کرده اند، اما مورینیو و دستیاران فرگوسن آنقدر جوان نیستند که فوتبال حرفه ای را با جام مدارس در مدارس اشتباه بگیرند.

این اسکن های عجیب و غریب را متوقف کنید. واقعا زشت است و برای شخصیت فوتبال ایران خوب نیست.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

تهمت سنگین و نامحتمل به کارلوس کی روش/ سرمربی سابق تیم ملی ایران به ۲ مربی لیگ برتری خط می دهد!

کارلوس کی روش پس از خروج از ایران و ترک تیم ملی سرمربی دو تیم ملی دنیای فوتبال شد. اولی کلمبیا و دومی مصر است. اما هنوز افرادی هستند که از ملاقات با او بدشان نمی آید.

گرفتن خط مربیانی مثل مواریس و ساپینتو و چیزهایی از این دست ما را یاد بازی های کوچک محله ای می اندازد! یعنی این دو مربی از چه چیزی خط می کشند؟ آیا مهدکودکی است که همه چیز را با تحقیر تحلیل و تفسیر می کنند؟