توافق النصر با بمب نقل و انتقالات دوم/ 100 میلیون یورو برای بازیکن 37 ساله!

سایت کره در همین رابطه نوشت: النصر عربستان در فصل نقل و انتقالات زمستانی کریستیانو رونالدو را جذب کرد.

مودریچ که 37 سال سن دارد تا پایان فصل با رئال مادرید قرارداد دارد و هنوز قرارداد خود را برای فصل آینده تمدید نکرده است که نصر را به جذب او امیدوار کرده است. باشگاه عربستانی برای امضای قراردادی دو سال و نیمه 100 میلیون یورو به مودریچ پیشنهاد داد و برای بازیکنی هم سن و سال او خیلی سخت است که این پیشنهاد بسیار زیبا را رد کند.

بعید است که رونالدو تنها ستاره بزرگ شناخته شده نصر باشد. این باشگاه متمول به دنبال جذب ستاره های بزرگ دیگر فوتبال جهان است و این بار مذاکره با مودریچ را آغاز کرده است.

البته نواف العسیوی روزنامه نگار عربستانی به توافق نهایی با مودریچ اشاره کرد و این بازیکن به النصر می رود تا همبازی کریستیانو رونالدو شود. سایت ورزشی المیدان عربستان با تایید این خبر از قرارداد قطعی هافبک کروات رئال مادرید خبر داد. النصر در تابستان سال گذشته نیز علاقه مند به جذب مودریچ بود، اما هافبک کروات تصمیم گرفت در رئال مادرید بماند و پیشنهاد عربستانی ها را رد کرد.

این مطلب را نیز بخوانید: دردناک و احتمالا بی ربط برای رونالدو; CR7 دیگر مدل هلند نیست!/ همه چیز در 4 سال تغییر کرده است



سرویس اخبار فوتبال خارجی

النصر در فصل جاری لیگ عربستان عملکرد خوبی داشته و در صدر جدول رده بندی قرار دارد. این تیم امیدوار است با به خدمت گرفتن فوق ستاره ای مانند کریستیانو رونالدو قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود.