توافق شفاهی یوونتوس و بایرن برای انتقال دلیخت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از فروش روبرت لواندوفسکی به بارسلونا، خزانه بایرن مونیخ برای تقویت این تیم پر شده و آنها در ابتدا پس از جدایی مهاجم لهستانی خود از مدافع جوان یووه استفاده خواهند کرد.

فابریزیو رومانو، دیگر روزنامه نگار مشهور دنیای نقل و انتقالات نیز این خبر را تایید کرده و از توافق شفاهی دو تیم خبر داده است. وی در صفحه توئیتر خود نوشت: بایرن مونیخ قرارداد تضمینی ماتیاس دلیخت را به مبلغ 70 میلیون به اضافه 10 میلیون به عنوان پاداش به راحتی قابل دریافت پیشنهاد می کند. حاضر.

به روز رسانی های جدید حاکی از آن است که قرارداد جدید این بازیکن را به بایرن می آورد. سران باشگاه باواریایی پس از ارائه مجدد پیشنهاد خود در این دقایق با باشگاه یوونتوس به توافق شفاهی رسیدند. یوونتوس 70 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون یورو پاداش دریافت کرد.

جانلوکا دی مارتزیو، روزنامه نگار ایتالیایی اسکای اسپورت دقایقی پیش در سایت شخصی خود نوشت که بایرن مونیخ برای امضای قرارداد و آوردن ماتیاس دلیخت به بوندسلیگا عجله دارد. پس از فروش لواندوفسکی، ژرمن ها با یوونتوس برای جذب مدافع هلندی به توافق شفاهی رسیدند.

وی ادامه داد: یوونتوس برای تکمیل این قرارداد در ابتدای هفته آینده به توافق رسیده است. همچنین قرارداد رسمی برای ماتیاس و نمایندگان ارسال خواهد شد که قبلاً تا سال 2027 توافق شده است.

به این ترتیب دلیخت 22 ساله که در آژاکس درخشیده بود و به یوونتوس رفت، پس از 117 بازی با بیانکونری راهی آلمان می شود تا پیراهن بایرن را بر تن کند. نکته جالب اینجاست که دلیخت قبل از پیوستن به یووه دقیقا 117 بار برای آژاکس بازی کرده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

یوونتوس و بایرن مونیخ برای انتقال ماتیاس دلیخت به توافق شفاهی دست یافتند.


سرویس خبر شماره: 1834035
27 جولای 1401 ساعت 00:40
1.2 هزار |

0نقطه نظر