توخل: این هیجان انگیزترین بازی لیگ برتر نبود

توخل در مصاحبه بعد از بازی گفت: بله، این بازی هیجان انگیزترین بازی لیگ برتر نبود. چون بازی چندین بار قطع شد و تیم نتوانست ریتم را پیدا کند.

توماس توخل سرمربی چلسی پس از پیروزی تیمش مقابل اورتون گفت که با وجود کسب سه امتیاز از عملکرد تیمش ناراضی است.


سرویس خبر شماره: 1837113
آگوست 15, 1401 @ 11:58 ب.ظ
3.6 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چلسی هفته اول فصل جدید لیگ برتر را با برتری یک بر صفر خارج از خانه مقابل اورتون آغاز کرد. تقابل دو تیم در گودیسون پارک به میزبانی اورتون برگزار شد و آبی های لندن با گلی که جورجینیو از روی نقطه پنالتی در وقت های تلف شده نیمه اول به ثمر رساند، پیروز شدند. برنده شدن

اما کسب سه امتیاز برای ما مهم بود. اعتماد به نفس تیم را بیشتر می کند. جو تیم با این برد مثبت می شود و بچه ها به آنها اعتقاد دارند. انتقادات را برای بهتر شدن می پذیریم و از نکات مثبت بازی راضی هستیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در مقاطعی از بازی با مشکل مواجه شدیم و نتوانستیم سرعت حرکات خود را تغییر دهیم و فاز بازی را تغییر دهیم، شاید در 25 متر آخر نمی خواستیم ریسک کنیم. در نیمه دوم به اندازه کافی توپ را جابه جا نکردیم و از توپ های بلند استفاده نکردیم. توپ بیشتر در خط هافبک گیر کرده بود.

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی در پایان این دیدار از کسب سه امتیاز تیمش در هفته اول ابراز خوشحالی کرد اما در مجموع نمی تواند از عملکرد چلسی در این بازی راضی باشد.