توخل: جان خود را برای انتقام از سیتی می گذاریم!


سرویس خبر شماره: 1920928
آوریل 25, 1402 در 5:32 ب.ظ
1.1 هزار |

1نقطه نظر

هیچ چیز در فوتبال غیر ممکن نیست

توخل در نشست خبری امروز خود در حمایت از این مدافع فرانسوی گفت: “من همیشه از بازیکنانم حمایت کرده‌ام و نیازی نیست به اوپا بگویم که اشتباه می‌کند؛ زیرا او این را به خوبی می‌داند. افسوس که او در بهترین حالت خود بود. اوپا جوان است و در حال پیشرفت است. به هیچ بازیکنی نباید توهین کرد.”

1852028

به گزارش “ورزه سه”، بایرن مونیخ در یک قدمی لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد و در شکست سنگین مقابل سیتی، مدافع فرانسوی این تیم بدترین انتقادها را دریافت کرد. دیو اوپامکانو با پاس‌های بد زیاد، اشتباهات فراوان در دفاع و تلاش برای دریافت یکی از گل‌ها، بدترین چهره بایرن مونیخ در باخت 3-0 مقابل منچسترسیتی در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود.

1851308

توماس توخل در اولین تمرین پس از شکست تلخ مقابل منچسترسیتی، پنج دقیقه به تنهایی با مدافع فرانسوی تیمش صحبت کرد و سپس او را بوسید. باشگاه همچنین از او در برابر انتقادات و توهین‌های نژادپرستانه حمایت کرد.

توماس توخل برای جبران شکست 3-0 مقابل سیتی در بازی رفت ناامید نیست و می گوید آنها آماده هستند تا برای صعود بمیرند.

توخل: جان خود را برای انتقام از سیتی می گذاریم!

توخل در مورد باخت 3-0 مقابل سیتی و شانس بایرن برای جبران خود در بازی برگشت صحبت کرد.ما نباید تمرکزمان را از دست بدهیم. شاید جبران کردن غیرممکن به نظر برسد؛ اما در فوتبال غیرممکن نداریم. باید خوب تمرین کنیم و در روز مسابقه به حمایت کامل هواداران و جو خوب ورزشگاه نیاز داریم. به نظر من همه ابزارها برای یک بازی خوب مهیا است اول اینکه فردا باید برنده بازی باشیم که خیلی مهم است تا دقیقه 70 بازی با سیتی عملکرد ما خوب بود و متاسفانه نتوانستیم گلزنی کنیم. ما خوب بودیم. “چهارشنبه برای انتقام می میریم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی