توخل: در اوج آمادگی باید به سیتی برسیم


سرویس خبر شماره: 1899897
19 آوریل 1402 در 8:12 ب.ظ
1.1 هزار |

0نقطه نظر

نمایش سادیو مانه
سادیو هم در دفاع و هم در حمله سخت کار کرد. امروز دیدید که چقدر در تمام زمین دوید. این یک گام مثبت بزرگ به جلو بود. سادیو می داند که چگونه به ما کمک کند. اما تنها چیزی که خالی به نظر می رسد امتیاز اوست. شکی نیست

بایرن مونیخ که سه شنبه هفته گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان مقابل فرایبورگ شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت، امشب بار دیگر به مصاف فرایبورگ رفت تا شانس خود را مقابل این تیم در بوندس لیگا امتحان کند.

1840158

پس از پیروزی 1-0 تیمش مقابل فرایبورگ، توماس توخل سرمربی بایرن مونیخ به تمجید از بازیکنانش پرداخت و گفت که بایرن باید بهترین عملکرد ممکن را برای دیدار بزرگ با منچسترسیتی از خود نشان دهد.

توخل: در اوج آمادگی باید به سیتی برسیم

من خوشحالم. ما شایسته برد در این بازی بودیم
می دانستیم که بازی سختی در پیش داریم. فرایبورگ در خانه 12 بازی بدون شکست را پشت سر گذاشت و هفته گذشته در جام حذفی ما را شکست داد. در نهایت معتقدم که شایسته این پیروزی هستیم. در هر دو نیمه موقعیت های خطرناک زیادی داشتیم که می توانستیم گل بزنیم. از بردمان خوشحالم، به خصوص اینکه کلین شیت را ثبت کردیم. خیلی مهم بود.

به گزارش “ورش سه”، شاگردان توماس توخل که هفته گذشته با شکست مقابل فرایبورگ از جام حذفی حذف شدند، امشب در دیدار رفت بار دیگر به مصاف این تیم رفتند و گل تماشایی ماتیس دلیخت را به ثمر رساندند که از راه دور گلزنی کرد. ریشیت موفق شد 1-0 حریف را شکست دهد و رهبری خود را در بوندسلیگا تثبیت کند.

بازی حساس با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا
ما باید شجاع باشیم، به خودمان و توانایی هایمان ایمان داشته باشیم و با حداکثر تلاش به میدان برویم و بهترین عملکرد ممکن را به نمایش بگذاریم. باید مقابل سیتی باهوش بود. ما باید راه حل های تاکتیکی مناسبی برای حفظ دروازه مقابل سیتی داشته باشیم و با تمام قدرت بدنی خود بازی کنیم. سیتی چند هفته است که صدرنشین بوده و بسیار خوب بازی می کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی