توخل: هاوارتس بهتر از لوکاکو آماده است

توماس توخل، سرمربی چلسی توضیح داد که چرا کای هاوارتس را به جای روملو لوکاکو انتخاب کرد.

توخل در مورد تصمیم خود برای استفاده از هاوارتس به جای لوکاکو گفت: البته سخت است که هاوارتس را از تیم خارج کنیم. در میدان بسیار جدی و در گله کارآمد است. او دوباره گل زد، بنابراین شرایط خوبی دارد و باید به همین منوال ادامه دهد. “این وضعیت است.”
سرمربی چلسی افزود: تیمو ورنر نیز بسیار قوی است و به ترکیب اصلی نزدیک است. روملو به اندازه او گل زده است و ما به همه بازیکنان نیاز داریم. اما هاوارتس در حال حاضر در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.
او با حضور در زمین به این بازیکن تبریک گفت: کاری که هاوارتز برای ما انجام می دهد عالی است. فضای زیادی را پوشش می دهد و این کار را با هر سیستم دفاعی که سر راه ما قرار می دهد انجام می دهد. او بیشتر و بیشتر از بدن خود استفاده می کند. او دوست دارد برتری عددی ایجاد کند و این سبک بازی اوست.» او در اوج آمادگی خود است و اعتماد به نفس زیادی دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روملو لوکاکو در هفته های گذشته در استمفوردبریج با شرایط سختی روبرو بوده و شرایط بر اساس انتظارات او پیش نرفته است.
هاوارتز در چهار بازی از پنج بازی اخیر چلسی حضور داشته است، در حالی که لوکاکو در همین تعداد بازی تنها دو بار برای این باشگاه به میدان رفته است.
مهاجم آلمانی مقابل برنلی نیز عملکرد خوبی داشت و در پیروزی 4-0 چلسی مقابل این باشگاه دو گل به ثمر رساند. لوکاکو در این بازی در زمین حضور نداشت.


سرویس خبر شماره: 1814133 |
16 مارس 1400 ساعت 11:21 |
403 |

0نظرات