توصیه جالب کاراگر به مارتینز: از هلند دوری کن!


مدافع سابق لیورپول نوشت: “بهترین توصیه ای که اریک تنهاچ، سرمربی منچستریونایتد می تواند برای رویارویی با هالند به مارتینز بدهد این است که به او بگوید از این بازیکن دوری کند. برخی از نبردها را می توان با قدرت بدنی یا بازی بهتر مقابل حریف پیروز کرد. برخی از بازیکنان باید مارتینز باید بهترین عملکرد خود را برای شکست دادن رقبای منچسترسیتی داشته باشد.
وی با اشاره به تصمیمات هوشمندانه هلند افزود: مارتینز باید بر میل خود برای دنبال کردن هلند غلبه کند و از پای او تکل بزند زیرا مهاجم از او انتظار شیرجه زدن در اولین خطا را دارد و می داند که یک اشتباه می تواند برای یونایتد کشنده باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1845912
9 مه 1401 ساعت 10:00 ق.ظ.
1.3 هزار |

0نقطه نظر

جیمی کاراگر مدافع سابق لیورپول توصیه های جالبی به لیساندرو مارتینز برای رویارویی با ارلینگ هالند دارد.

توصیه جالب کاراگر به مارتینز: از هلند دوری کن!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد یکشنبه در حساس ترین بازی هفته نهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد به مصاف منچسترسیتی می رود.
دو تیم در حالی به مصاف هم خواهند رفت که شیاطین سرخ پس از یک دوره طولانی به اوج خود بازگشته اند و در هفته های اخیر تحت هدایت اریک تنهاچ در فرم خوبی قرار گرفته اند.
از سوی دیگر حضور هلند در ترکیب سیتی باعث شده تا تیم پپ گواردیولا قدرتمندتر شود و به نظر می رسد توقف این بازیکن به یک کار غیرممکن تبدیل شده است.
کاراگر در ستونی که برای روزنامه انگلیسی تلگراف می نویسد به این نکته اشاره کرد و البته راه حل جالبی برای ابقای این بازیکن نروژی به مارتینز ارائه کرد.