توصیه عجیب به یک ستاره؛ با باشگاه خود شکایت کنید!

اوگنی لوچنکو گفت: اتحادیه باید از همه بازیکنان هلندی در کشورهای مختلف محافظت کند. در حال حاضر به نظر می رسد یکی از بازیکنان توسط یک باشگاه باج گیری شده است و این وظیفه اتحادیه است که بایستد و از این بازیکن حمایت کند. می ترسم باشگاه بارسلونا با کاهش حضور فرنکی دی یونگ در این تیم به فشار بر این بازیکن ادامه دهد. امیدوارم پاسخ دی یانگ به درخواست قطع شده منفی باشد. سیاست بلندمدت این باشگاه عجیب و غریب: “وقتی که بازیکنان می‌روند تا هزینه‌های مالی باشگاه را پرداخت کنند، همه چیز دیوانه می‌شود.”

این رفتار بارسلونا در روزهای اخیر مورد انتقاد سایر افراد قرار گرفته است. گری نویل، مدافع سابق یونایتد و مفسر اسکای اسپورت، همین رویه را دنبال کرد و سیاست بارسلونا در خصوص فروش فرنکی دی یونگ را غیراخلاقی خواند. حتی گری نویل تا آنجا پیش رفت که مدعی شد دی یونگ باید به خاطر این رفتار از بارسلونا شکایت کند.



سرویس اخبار فوتبال خارجیشرایط فرنکی دی یونگ، هافبک هلندی و جوان بارسلونا به هیچ وجه مساعد نیست و آینده او در هاله ای از ابهام قرار دارد. بارسلونا برای کاهش مشکلات اقتصادی خود می خواهد دی یونگ را ترک کند و او را به منچستریونایتد یا چلسی منتقل کند. در واقع، باشگاه به دی یونگ گفته که یا باید برود یا با شرط کاهش دستمزد به کارش در نیوکمپ ادامه دهد. حالا یوگنی لوچنکو، رئیس اتحادیه فوتبالیست های هلند مدعی شده است که این سازمان از فرنکی دی یونگ حمایت خواهد کرد و بارسلونا برای بهبود وضعیت مالی از این بازیکن اخاذی کرده است.