توصیه فن باستن به تانهاح: رونالدو را کنار نگذارید!


سرویس خبر شماره: 1821447 |
06 ارديبهشت 1401 ساعت 10:12 |
1,289 امتیاز خبر|

0نظرات

مارکو فن باستن ستاره سابق هلندی معتقد است اریک تانهاخ نباید اجازه دهد کریستیانو رونالدو از تیمش بیرون برود.

فان باستن به برنامه Rondo Show گفت: «اگر رونالدو به همان بازی قبلی (در مقابل نوریچ) ادامه دهد و در هر بازی دو یا سه گل به ثمر برساند، دیگر نیازی به کنار گذاشتن او نیست. او بازیکنی با سبک خاص خود است، اما تا زمانی که برای تیم مفید باشد، باید در تیم جایگاهی داشته باشد.
وی با اشاره به سن و سال این بازیکن افزود: فقط او باید بداند که نمی تواند انتظارات یک بازیکن 18 ساله را از رونالدو داشته باشد، البته رونالدو باید سخت کار کند اما مطمئنم او هم همین کار را خواهد کرد. فصل بعد چون فقط می بینم که روی او تاثیر مثبت دارد و می تواند بازی مورد نظرش را از این بازیکن پرتغالی بگیرد.”تنها توصیه من این است که وقتی به آنجا می روید به حرف رسانه ها گوش ندهید.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد هفته گذشته اعلام کرد که اریک تانهاچ پس از پایان فصل جاری هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت.
در این میان شایعات زیادی مبنی بر عدم علاقه سرمربی هلندی به استفاده از رونالدو شنیده می شد و او حتی در گفت و گو با یکی از رسانه های کشورش مدعی شد که حاضر نیست به بازیکنان بزرگ یونایتد مانند رونالدو باج بدهد و همه باید دنبال آنها باشند. آرزوها
یونایتد در این فصل روزهای سخت زیادی را پشت سر گذاشت و همزمانی بازگشت رونالدو به اولدترافورد باعث شد بسیاری این بازیکن را مقصر ناکامی های تیم بدانند.