توصیه ویژه فتح الله زاده به فرهاد مجیدی

* من جز استقلال مدیرعامل هیچ تیمی نبوده ام و نخواهم بود تا …

بله، من جوان تر شده ام. کار در باشگاه استقلال بسیار سنگین است. همین فرهادمان (مجیدی) را می بینید و با دو سال پیش مقایسه می کنید، چقدر شکسته است؟ این واقعاً فشار است، وقتی فشار برداشته می شود، شما تبدیل به یک ذره جوان می شوید. (با لبخند)

مشروح صحبت های فتح الله زاده را در ادامه می خوانید:

* استقلالی ها در اصفهان نباید تیمش را تنها بگذارند

مدیرعامل سابق استقلال از فرهاد مجیدی خواست بدون توجه به حواشی به کارش در استقلال ادامه دهد.

امیدوارم بتوانیم از این مرحله عبور کنیم، اما این بدان معنا نیست که ما در یک گروه ساده قرار داریم، هر تیمی که بتواند به جام جهانی صعود کند قطعا تیم قدرتمندی است. می بینید تیم هایی مثل ایتالیا نمی توانند به جام جهانی بیایند و حذف شوند، بنابراین همه تیم هایی که در جام جهانی حضور دارند قوی بوده اند. این دوره نسبت به دوره های قبل احتمال صعود بیشتری داریم و امیدوارم با توجه به بازیکنان خوبی که الان در اروپا داریم و تیمی کاملا اروپایی داریم بتوانیم بگوییم که داریم و تلاش فدراسیون فوتبال و سرمربی محترم برای اولین جشن قدم اول را در سراسر کشور برداریم.


سرویس خبر شماره: 1821200 |
04 ارديبهشت 1401 ساعت 17:24 |
1,558 امتیاز خبر|

0نظرات

این استقلال 99 درصد قهرمان لیگ است.

از هوادارانمان در اصفهان می خواهم استقلال را در آنجا تنها نگذارند و بیایند و از تیم حمایت کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال که همیشه مصاحبه های جذاب و جالبی انجام می دهد در گفت و گو با خبرنگار ما به آخرین وضعیت آبی ها در جدول لیگ و شاگردان فرهاد مجیدی واکنش نشان داد. شانس برنده شدن

شرایط استقلال خیلی خوب است و به نظر من فرهاد مجیدی تیمی منسجم و یکپارچه تشکیل داده است و متاسفانه خیلی ها به این جوان حسادت می کنند اما در اینجا فرصت را مغتنم شمرده و به او می گویم حواستان به حاشیه ها نباشد. به هیچ وجه و خود را به حاشیه نبرید، زیرا یک لحظه غفلت می تواند او را به حاشیه براند. کارش را انجام دهد چون همه استقلالی ها پشتش هستند و از مجیدی و تیم و مدیریت حمایت می کنند. انشالله 99 درصد شانس دارم که بعد از 9 سال امسال جشن قهرمانی بگیریم.

* ببینید فرهاد در این دو سال چقدر شکسته است

* سلطانی فر یک پرسپولیسی با تمرکز بالا بود

آخرین قهرمانی استقلال در دوره من بود، آن سال فرهاد مجیدی کنارم ایستاد و جام را بلند کرد. بعد از این قهرمانی مردم دلسوز استقلال به این تیم نیامدند و عده ای از این فضا آمدند تا اسم و رسمی پیدا کنند و بروند. آنها استقلال خالص نبودند، اینطور نیست که هیچکس استقلالی نبود، اما بسیاری از آنها استقلالی نبودند و بیشتر آن تعدد مدیریت به تیم ضربه زد. این ضربه اصلی به تیم بود، ما هر سال یک مدیر داشتیم و ثبات مدیریتی نداشتیم و این مشکل به تیم لطمه زد.

* انشاالله صعود مرحله گروهی جام جهانی را در سطح کشور جشن خواهیم گرفت

برای لیگ برتر به احترام استقلال، هیچ تیمی را قبول نکرده ام که آن را مدیریت کند، چون اصلا تصور نمی کنم روزی در تیمی باشم که می خواهد استقلال مقابل من بازی کند. اصلا باورم نمیشه و به همین دلیل همیشه از دوستان عذرخواهی کرده ام و تا حالا در هیچ تیمی نرفته ام و انشالله تا زمانی که در زندگی هستم نمی روم مگر اینکه تیم خصوصی خودم را ایجاد کنم. روزی که آبی هم دارد اما هرگز مدیرعاملی تیمی غیر از استقلال را نپذیرفتم و انشالله او را قبول نخواهم کرد.

دیدیم که ریتم باشگاه و استقلال ما به سمت پیروزی و قهرمانی پیش می رود، احساس کردیم شاید هر کاری انجام دهیم تیم را به این سمت سوق دهد و تیم را از این مسیر موفقیت خارج کند و به همین دلیل مراقب بودیم. ; انشاالله بعد از برد دوباره مسابقات را دنبال می کنیم.

* این تیم 99 درصد قهرمان لیگ خواهد شد

* به بلوغ لازم برای استخدام مدیر نرسیده ایم

متأسفانه ما هنوز به بلوغ فنی لازم نرسیده ایم، یعنی کسانی که مدیر فنی شده اند، چون سیستم را درست کار نکردیم، اختلاف نظر ایجاد می شود و به تیم لطمه می زند و به همین دلیل ضربه نزده اند. کمیته فنی دیگر راه خوب این است که اگر می خواهید کمیته فنی داشته باشید، باید اجازه دهید کمیته فنی سرمربی را انتخاب کند تا با هم کار کنند، زیرا مدیرعامل سرمربی را انتخاب می کند و مدیر همیشه می خواهد نقاط ضعف را بگیرد، تقریباً او همکاری او با سرمربی را کاهش می دهد و من تجربه آن را دارم و به تیم آسیب می زند. چون دیگر نتوانستیم این دو پست را هماهنگ کنیم، خوب کار نکرد و خیلی از مدیران می ترسند که این اتفاق بیفتد و به کارشان لطمه بخورد و به همین دلیل مدیر و کمیته فنی را انتخاب نمی کنند.

من با تمام مدیران و وزرایی که با آنها کار کردم در پرسپولیس بودم. مثلا آقای سعیدلو یکی از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس بود اما من با ایشان کار کردم. آقای علی آبادی هم بود که من با ایشان کار می کردم که بیشترشان پرسپولیسی بودند. در زمان آقای سلطانی فر تمرکز او بیشتر شد و خیلی پرسپولیسی بود و متاسفانه این برنامه تاثیرگذار بود. گذشته است، اما شاید خوب نباشد در سطح وزرا اینقدر داغ باشد، بالاخره وقتی یک نفر وزیر می شود وزیر هر دو تیم است و باید نگاه متعادلی به هر دو تیم داشته باشد.

* استقلال از بی ثباتی مدیریتش بیشترین آسیب را دید

*بعد از قهرمانی لیگ، جلسات با سران باشگاه را دنبال می کنیم

همه این دوستانی که در تیم های دیگر هستند می دانند، می توان گفت من سال هاست به همه تیم های لیگ برتری پیشنهاد داده ام که یا رئیس هیئت مدیره یا مدیرعامل باشم. یک سال بعد از حضورم در آنجا؛ یکی تیم نساجی و دیگری تراکتورسازی بود. زمانی که این دو تیم در لیگ یک بودند، من برای بزرگ کردن آنها عضو هیئت مدیره آنها شدم و خدا را شکر در همان سال به لیگ برتر آمدند.

* من جزو تیم مدیریتی هر دو تیم شدم و آنها به لیگ برتر آمدند