توضیحات وزیر درباره دیدار محرمانه با چند بازیگر ملی

وزیر ورزش و جوانان بار دیگر تاکید کرد که فدراسیون فوتبال در پرونده سرمربی تیم ملی مستقل عمل می کند.

عملکرد تیم ملی فوتبال خوب بوده است
ما معتقد نیستیم عده ای بخواهند تیم ملی نتیجه نگیرد یا حضور ضعیفی داشته باشد. حضور مثبت، همه جانبه و با کیفیت ما در قطر یک اقبال عمومی مستمر است. شاید در مقاطعی بازی را باختیم، اما عملکرد تیم خوب بود و مقام معظم رهبری از آن کردند و مردم از عملکردشان راضی بودند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

پرونده همکاری ایران و قطر در جام جهانی
این موضوعات در یک کرسی اصلی به ریاست دکتر مخبر مطرح شد. حضور ما در قطر تنها به دلیل حضور تیم ملی مان نیست، بلکه می خواهیم کمک کنیم زیرا این مسابقات در همسایگی ما برگزار می شود و سعی می کنیم از ظرفیت ها برای برگزاری این مسابقات استفاده کنیم. ما باید این کار را در چارچوب تعامل، تفاهم و مطالبه متقابل بین ما و قطر انجام دهیم. حمل و نقل، اشیاء متفرقه، ترافیک هوایی، دریایی و توریستی و تشویق تیم ملی و… از جمله موضوعات تحت پوشش هستند.

من فوتبال را می شناسم، اما نمی توانم چیزهایی را بگویم
من از این وضعیت نه راضی هستم و نه ناراضی. ما وظایف نظارتی و پشتیبانی خود را انجام می دهیم و دیگر از من نمی خواهیم. من از جزئیات و اتفاقاتی که در ورزش و به ویژه فوتبال می گذرد اطلاع دارم، اما نمی توانم یک سری مشکلات را بگویم، هر وقت لازم باشد توصیه های لازم را انجام می دهیم.

اردوی قطر تصمیم فدراسیون بود و ما به آن احترام گذاشتیم
سعی می کنیم مشکلات را کاهش دهیم. با این حال، کار مدیریت سخت است. مثلاً در بحث اول فیفا در کانادا دیدید که می توانستیم از یک بازی تدارکاتی استفاده کنیم، اگر این برنامه ریزی درست انجام می شد خیلی اتفاقات نمی افتاد. حالا نمی‌توانیم بگوییم چه کسی باعث آن شده است. ما در حال بررسی هستیم که وقتی می‌خواستیم با کانادا بازی کنیم چه اتفاقی افتاد و چرا آن مسابقه رخ نداد! بعد از آن یکی دو بازی با آمریکای لاتین هم در نظر گرفته شد که انجام نشد. بعد ارتش قطر آمد و عده ای گفتند هوا خوب است، هوا همین طور است و فضای قطر یک تمرین ذهنی است و عده ای هم اعتراض کردند که قطری ها خودشان اسپانیا هستند اما ایرانی ها به قطر رفتند! هیچ کس نمی دانست پشت پرده چه خبر است. به هر حال با اینکه هوا گرم بود با بهترین شرایط تیمی هماهنگ بود. اما این تصمیم فدراسیون بود و ما به آن احترام گذاشتیم.

مهمترین وظایف اجرایی فدراسیون فوتبال
فدراسیون فوتبال در دوره متولی است و یکی دو روزی است که مهلت ثبت نام در انتخابات آن به پایان رسیده و به مرحله بررسی صلاحیت کاندیداها می رویم. در 8 شهریور انتخابات داریم و اکنون موضوع مهم انتخاب کادر فنی فدراسیون است و اینها مهمترین کارهای اجرایی است که باید انجام شود. به هر حال ما باید کمک کنیم تا بهترین تصمیم گرفته شود.


سرویس خبر شماره: 1833409
Jul 22, 1401 @ 4:31 ب.ظ
6.7 هزار |

0نقطه نظر

سجادی: من در مسائل فنی فدراسیون ها دخالت نمی کنم

بر سر سرمربی تیم ملی اختلاف نظر وجود دارد
اختلافی نیست، کی گفته اختلاف بوده، تصمیم می گیرند. ما 52 فدراسیون و 100 انجمن ورزشی در کشور داریم و 235 رشته ورزشی را در کشور مدیریت می کنیم که هر کدام شرایط و کارشناسان خاص خود را دارند. من نمی توانم مشاوره فنی بدهم. من مدیر کل ورزش هستم و برای داشتن تذکر فنی اصول مدیریت را رها کردم و استقلال عمل را در مقابل همکارانم در پیش گرفتم.

ما جلسات زیادی داشتیم اما در قطر نه!
سجادی در پاسخ به این سوال که آیا دیدار با اعضای فدراسیون فوتبال را تایید می کند، گفت: من با اعضای فدراسیون جلسه ای نداشتم. من برای حضور در کنار تیم به قطر رفتم و وظیفه ام حمایت بود.
در پاسخ به اینکه آقای بهادری گفت شما جلسه ای داشتید و نتیجه را به معاون اول رساندید؟ وی گفت: جلسات زیادی با حضور آقای میرشاد مجدی سرپرست فدراسیون داشتیم.

ماجرای دیدار محرمانه با چند بازیکن ملی پوش در قطر
در بازی با الجزایر به تیم ملی رفتم و صحبت کردیم. پنج شش نفر از بچه ها در حضور سرپرست تیم و آقای رضاییان مطالبی را محرمانه به من گفتند و فقط یک عکس از این جلسه بیرون آمد و چیزهایی را به من گفتند. بنابراین حضور ما در قطر همه جانبه است نه فقط حضور تیم ملی. در جلسات ستاد به ریاست آقای مخبر، آقای مجدی حضور داشتند و در آخرین جلسه که شنبه گذشته برگزار شد، آقای امیر عبداللهیان حضور داشتند. در این جلسه دبیر فدراسیون و دو تن از معاونان من نیز حضور داشتند. ارتباط ما با فدراسیون تا زمانی که شبهه دخالت نباشد حفظ می شود و قول داده ایم محدودیت مالی نداریم و به هر تصمیمی که برای کادر فنی می گیرند احترام می گذاریم. رشته تخصصی من دو و میدانی است اما از رئیس فدراسیون بپرسید که شرکت کردم یا نه! به غیر از چند توصیه و پیشنهاد، چیز دیگری هم وجود داشت یا خیر؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیدحمید سجادی در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران حاضر شد. سوالات اصلی وزیر ورزش و جوانان مربوط به شرایط تیم ملی فوتبال. وی درباره اتفاقات اخیر و شبهات پیش آمده توضیحاتی ارائه کرد که در ادامه می خوانید: