توضیح درویش برای عکس جنجالی

مدیرعامل پرسپولیس در این گفت و گو با سوالی درباره عکس جنجالی روزهای آخر پس از بازی با هواداران و صعود سراق پوشان به فینال جام حذفی ترکیه مواجه شد.

توضیح درویش برای عکس جنجالی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، مدیرعامل پرسپولیس در جلسه ای با کادرفنی این باشگاه از زحمات کادرفنی که دیده نمی شود تشکر کرد.
اما این عکس به سرعت حاشیه ساز شد و فضای مجازی را مورد هجوم قرار داد. منتقدان احساس می کردند که موقعیتی که در این عکس به زنان داده شده است نامناسب است و به آنها اولویت داده نمی شود.

1879723
این عکسی است که درویش پس از قهرمانی در بین کادرفنی باشگاه پرسپولیس گرفته که البته بسیار جنجالی شد.

این سوالی است که درویش بعد از بازی پرسپولیس و هوادار پرسید و او با گلایه ای به این شکل پاسخ داد:* بعد از قهرمانی جلسه ای با کادرفنی باشگاه داشتید که در عکس منتشر شده از این دیدار وضعیت بانوان خوب نبود.
درویش– به جمله خوبی اشاره کردی. بالاخره کجا می خواهیم بگوییم این همه دشمنی چرا؟ وقتی به باشگاه رفتم کادرفنی می خواستند با جام قهرمانی عکس بگیرند. اگر این پیروزی و این موفقیت وجود دارد، حاصل تلاش تک تک تیم های باشگاه است. از این دوستان تشکر کردیم. این دوستان هرگز یکدیگر را نمی بینند. صحنه گل دیده می شود اما این عزیزان نه. گفتم عکس یادگاری بگیرم و تشکر کنم. گفتیم اولویت با زنان و جبهه باشد. نوع عکس هم همینطور بود. گفتیم باید همه با هم باشیم. آن همه کار سخت و آن نتیجه عالی. در خبری به مدال نگرفتن چند بازیکن امید اشاره شد. خدایا این همه مشکلات را نادیده نگیر. هیچ کس صدمه نمی بیند. آنها می خواهند تلاش های باشگاه را تضعیف کنند. دیدید ایرانی ها در پروانه حرفه ای چه مشکلاتی ایجاد کرده اند. در کل میگم با درویش و پرسپولیس خوب نیستی ولی با ایران بد نباش. پرسپولیس ایران است و او به آسیا می رود. برو باشگاه های عربستان سعودی و چین را دنبال کن و ببین چند تا از باشگاه های آنها دولتی هستند. آیا یک روزنامه نگار و یک هوادار چنین چیزی می گوید؟ می دانم امشب برخی از مردم نگران این خواهند بود که چرا به فینال رسیدیم. خدا خواست ما به آنجا برویم و دست ما نبود. هر کاری کردند توطئه کردند و… یکی گفت به طلبکاری که پرسپولیسی است گفتند چرا نمی روی شکایت کنی و دستشان را ببندی. خب متأسفانه چنین محیطی مشکلاتی را ایجاد می کند.»



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1939913
ژوئن 04, 1402 در 21:33 |
45.7 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

همه کار کردند، اما موفق نشدند.