توضیح روشنک در مورد تعداد حاضرین در جام حذفی

مسئول میزبانی جام حذفی نیز خرید بلیت بازی فینال را برای باشگاه آلومینیوم اراک غیرممکن دانست و گفت: امکان ندارد. به دلیل شرایط عروق کرونر پس از خرید بلیط، بحث تزریق دو دوز واکسن باید کنترل شود. اگر باشگاهی همه بلیت ها را بخرد و مجانی به هوادارانش بدهد، این بحث قابل کنترل نیست. هر فرد باید بلیط با کد ملی خود را خریداری کند. اینطور نیست که باشگاهی بلیت بخرد و از طریق فروش دستی بلیت به هوادارانش بدهد. به همین دلیل بلیط های الکترونیکی فروختیم تا بدانیم بلیت به چه کسانی فروخته می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

امیرحسین روشنک مسئول میزبانی مسابقات جام حذفی درباره تعداد تماشاگرانی که می توانند برای تماشای بازی فینال جام حذفی وارد ورزشگاه آزادی شوند، توضیح داد.


سرویس خبر شماره: 1821169 |
04 ارديبهشت 1401 ساعت 14:04 |
2100 |

3نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، وی در این باره می گوید: در حال حاضر جلسه شورای تامین در خصوص دیدار فینال در دفتر استاندار تهران در حال برگزاری است. آنجا تصمیم می گیرند. افزایش 30 درصدی ظرفیت فقط با تصمیم ستاد کرونا و شورای تامین امکان پذیر است. باشگاه ها و سازمان لیگ تصمیمی در این مورد ندارند و فقط می توانند درخواست ظرفیت سازی کنند. در نهایت، بسته به وضعیت کنونی کرونا، ستاد کرونا و شورای امنیت درباره افزایش یا حفظ سقف 30 درصد تصمیم خواهند گرفت. طبق تصمیم قبلی 30 درصد ظرفیت ورزشگاه آزادی یعنی 25 هزار هوادار می توانند به ورزشگاه بیایند. با تقسیم این ظرفیت بین هواداران نساجی و آلومینیومی، 12500 صندلی در اختیار هواداران دو تیم قرار می گیرد. این ظرفیت در حال حاضر تغییری نکرده است، اما اگر تصمیم جدیدی در جلسه شورای امنیت اتخاذ شود، اعلام خواهد شد.

دیدار فینال جام حذفی عصر چهارشنبه در ورزشگاه آزادی بین تیم های آلومینیوم و نساجی اراک برگزار می شود.