توضیح ساپینتو برای لغو اردوی استقلال/ سرمربی آبی ها اردوی حجازی را تایید کرد

سرمربی استقلال درباره کمپ حجازی گفت: دو بار کمپ حجازی را دیده ام. امکانات آن هنوز کامل نشده است. فکر می کنم رختکن آماده شود، اما قسمت های دیگر هنوز تمام نشده است. مهم ترین موضوع زمین تمرین است که آن هم آماده است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از این بازی گفت: یک ماه و 10 روز مانده به تعطیلی لیگ برتر به دلیل جام جهانی شرایط خوبی داشتیم و سوپرجام را بالای سر بردیم. می خواستیم در تعطیلات برای اردو برنامه ریزی کنیم اما به دلیل شرایط مالی نتوانستیم.

در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر، تیم های استقلال و پرسپولیس فردا (سه شنبه) از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

وی ادامه داد: باید خودمان را تقویت کنیم. در بازی های تدارکاتی مشکلاتی داشتیم و در زمین هم مشکل داشتیم. معمولا مسابقات تدارکاتی در آرارات برگزار می شد، اما گاهی در زمین چمن مصنوعی تمرین می کردیم. باید زمین خوبی داشته باشیم و بازی های دوستانه انجام دهیم. وضعیت مجموعه زمین انقلاب مناسب نیست. امیدوارم هفته آینده شرایط زمین تمرین ما مناسب باشد. در این مدت با مشکلات زیادی مواجه شدیم. جو خوب نبود و ما خوشحال نبودیم.

ساپینتو درباره مسائل مالی افزود: برخی از مسائل مالی تا حدودی برطرف شده است. برای بازیکنان سخت بود که تمرکز خود را حفظ کنند، اما آنها شجاع بودند و در چند هفته گذشته سخت کار کردند. حتی اگر آنها کاملاً متمرکز نبودند، کار انجام شد. کم کم شرایط باشگاه بهتر می شود و امیدوارم شرایط برای همه بهتر شود.