توضیح مهم فغانپور درباره نامه فیفا

سرپرست معاونت حقوقی فدراسیون فوتبال در ادامه توضیح داد: از این پس فدراسیون در نظر دارد توضیحات کامل و دقیق خود را به فیفا ارائه کند. برای رعایت پروتکل های بهداشتی قرار نبود هواداران از ابتدا در ورزشگاه حضور داشته باشند اما ناگهان در عرض 72 ساعت مقرر شد هواداران نیز به ورزشگاه بیایند. حالا میرشاد مجیدی و برخی مسئولان اتحادیه فوتبال انگلیس برای قرعه کشی جام جهانی در قطر هستند و قرار است با اینفانتینو دیدار کنند.


سرویس خبر شماره: 1817416 |
11 تیر 1401 12:01 |
2,465 امتیاز خبر|

0نظرات

فغانپور در پاسخ به این سوال؛ وی در پاسخ به این سوال که آیا فیفا مهلتی برای توضیح فدراسیون فوتبال تعیین کرده است، پاسخ داد: مهلتی تعیین نشده و فقط فیفا درخواست گزارش کرده است. در نامه فیفا چنین درخواستی وجود نداشت. به نظر نمی رسد در این مرحله مشکل خاصی وجود داشته باشد زیرا ناظران فیفا در آن حضور داشتند و خودشان وضعیت را دیدند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: در نامه ای که فیفا الان ارسال کرده چیز خاصی وجود ندارد. با وجود اینکه ناظر فیفا در جریان بازی ایران و لبنان حضور داشت و اتفاقات را گزارش کرد، فیفا از فدراسیون فوتبال خواست تا در مورد اتفاقات رخ داده توضیح دهد. فیفا یعنی موانع این بازی طبیعی و منطقی بود؟ البته فیفا در این نامه نکاتی را در خصوص حضور بانوان در مسابقات قبلی تیم ملی تصریح کرده و گفته است که با حضور بانوان در تیم ملی در سال 2019 به ریاست مهدی تاج فصل جدیدی از حضور و تغییر بانوان بود. در فوتبال ایران آغاز شده است. فیفا از این مشکل تشکر کرد، اما خواستار توضیح درباره بازی ایران و لبنان شد.

در پی اتفاقات ناگوار برای تماشاگران بازی ایران و لبنان، فیفا در نامه ای به فدراسیون فوتبال خواستار توضیح درباره اتفاقات مشهد شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئیس اداره حقوقی فدراسیون فوتبال طی نامه ای از سوی فیفا تایید کرد که فدراسیون جهانی برای این موضوع مهلتی تعیین نکرده است.