توقف بی موقع مدعیان لیگ 1: قرعه کشی کی بود!


سرویس خبر شماره: 2005290
9 مارس 1402 ساعت 8:20 ق.ظ.
555

0نقطه نظر

خطر برتری خیبر در گوش چادرملو; سایپا رفت

در سطح سران رده بندی لیگ یک، نتایج کسب شده در هفته بیست و یکم باعث شد تا شرایط رده بندی کمی تغییر کند.

توقف بی موقع مدعیان لیگ 1: قرعه کشی کی بود!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هفته بیست و یکم لیگ دسته اول کشور همزمان با سه دیدار لیگ برتر برگزار شد که کمتر به نتایج اختصاصی ایستگاه لیگ بیست و یکم آزادگان پرداخت. .
اگرچه بازی خیبر و داماش لغو شد، اما دیگر مدعیان برجسته ترفیع به نتایج قابل توجهی دست یافتند. چادرملو اردکان لیدر لیگ آزادگان در دیدار مقابل آریو اسلامشهر تمام توان خود را به کار گرفت تا تمامی امتیازات را به دست آورد اما نادرستی ضربات آخر باعث شد سهم اردکان در تقابل با آریو تنها یک امتیاز باشد. امتیازی که به دلیل همجواری با خیبر خرم آباد کار را برای دانش آموزان اخباری سخت خواهد کرد.

1995725

از سوی دیگر نفت مسجد سلیمان و فجر سه امتیاز دیدارهای این هفته خود را به دست آوردند اما دربی نارنجی پوشان همانند دیدار چادرملو و آریو برنده ای نداشت. مس کرمان و سایپا دو تیمی که خود را نزدیک به قله می بینند چاره ای جز توافق برای تقسیم امتیاز نداشتند. بدین ترتیب چادرملو با 48 امتیاز و فاصله 2 امتیازی نسبت به خیبر صدرنشین است و تساوی سایپا و مس شانس صعود آنها را کاهش داده است.

اردکانی ها در دیدار بعدی خود به مصاف خیبر می روند که می تواند نقش تعیین کننده ای برای قهرمان فصل داشته باشد و از طرفی دیدار آسان نفت مسجد سلیمان با شاهین بندر امیری این اجازه را می دهد که شکست فجر مقابل مس کرمان یا شیرازی ها را از پرتگاه بیرون بیاورد و لیگ برتر کشور با سه قطب چادرملو، خیبر و نفت مسجد سلیمان دنبال می شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی