توقف پی اس جی مقابل بنفیکا در شب ضربات پنالتی

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما در نیمه دوم در دقیقه 60 داور مسابقه پنالتی دیگری اعلام کرد. این بار اشتباه وراتی بود که در محوطه جریمه پاری سن ژرمن روی رافا خطا کرد و داور بعد از استفاده از VAR نقطه پنالتی را نشان داد. ژوائو ماریو پشت توپ قرار گرفت و در حالی که جیانلوئیجی دوناروما در سمت چپ حرکت می کرد، شوت خود را به وسط دروازه شلیک کرد تا کار را به هم نزدیک کند.

امباپه در دقایق پایانی مسابقه بار دیگر با ضربه قیچی دروازه بنفیکا را باز کرد اما داور به دلیل آفساید گل را نپذیرفت و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
با این تساوی هر دو تیم 8 امتیازی شدند و در دیدار رودررو و تفاضل گل هیچ برتری نسبت به یکدیگر ندارند اما پی اس جی در حال حاضر در صدر جدول رده بندی قرار دارد زیرا گل های بیشتری به ثمر رسانده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1847708
20 اکتبر 1401 در 00:45
2.5 هزار |

0نقطه نظر

دیدار پاری سن ژرمن و بنفیکا در چهارمین شب از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

توقف پی اس جی مقابل بنفیکا در شب ضربات پنالتی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شبی که پاریسی ها لیونل مسی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند، مقابل حریف پرتغالی ایستادند اما با زدن گل های بیشتر در صدر جدول قرار گرفتند.
هر دو گل بازی امشب از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. ابتدا در دقیقه 38 روی پاس مارکو وراتی این خوان برنات بود که در محوطه جریمه بنفیکا صاحب توپ شد اما خطای آنتونیو سیلوا باعث سقوط او شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. کیلیان امباپه پشت ضربه است و اودیسیاس ولاکودیموس دروازه بنفیکا را در مقابل غله باز می کند.