توله های شیکاگو به ایان هاپ یک تمدید سه ساله قرارداد دادند

ایان هاپ در حال امضای قرارداد 3 ساله به ارزش 61 میلیون دلار با کابز است @Michael_Cerami pic.twitter.com/derg4HPiES

https://www.nbcsports.com/sites/rsnunited/files/article/hero/Ian-Happ-Chicago-Cubs-GettyImages-1241963134.jpg

توله ها قبلاً در خارج از فصل با امضای قرارداد کوتاه دانسبی سوانسون پول زیادی خرج کرده اند. آنها به دنبال رقابت برای پلی آف در NL Central تا حدودی ضعیف هستند. توله ها +10000 برای برنده شدن در سری جهانی کتاب های ورزشی ایلینوی هستند.

شیکاگو کابز و ایان هاپ بازیکن بیرونی بر سر تمدید قرارداد سه ساله به ارزش 61 میلیون دلار به توافق رسیدند.

این تمدید در فصل 2024 آغاز خواهد شد و تا فصل MLB 2026 یک Cub خواهد بود.

این تمدید نشانه واضحی است مبنی بر اینکه کاب ها به پتانسیل هاپ اعتقاد دارند و او را بخشی کلیدی از آینده خود می دانند. هاپ که هنوز تنها 28 سال سن دارد، در طول دوران حضورش در تیم، فلاش هایی از خود نشان داده است. بچه ها امیدوارند که او بتواند به پیشرفت خود ادامه دهد و به پتانسیل کامل خود برسد.

این تمدید همچنین به توله ها ثبات بسیار مورد نیاز را در حین عبور از یک دوره انتقال می دهد. این تیم در سال‌های اخیر دستخوش تغییرات اساسی شده است، با این حال، با خروج چندین بازیکن کلیدی از طریق تجارت یا آژانس آزاد. با امضای قرارداد بلندمدت هاپ، کابز اکنون یک بازیکن اصلی دارد که می توانند فهرست خود را حول آن بسازند.

ایان هاپ، که توسط کابز در اولین دور پیش نویس MLB 2015 دریفت شد. او در چند فصل گذشته بازیکن ارزشمندی برای این تیم بوده است. در سال 2022، او به اولین تیم ستاره خود انتخاب شد. هاپ با 17 هوم ران و 72 RBI در 158 بازی انجام شده به 0.271 رسید.

به طور کلی، توسعه یک پیشرفت مثبت هم برای هاپ و هم برای کابز است. هاپ امنیت یک قرارداد چند ساله و فرصتی برای ادامه بازی در تیمی که دوست دارد به دست می آورد. کابز یک بازیکن با استعداد با آینده ای روشن و پتانسیل تبدیل شدن به یک بازیکن کلیدی در سال های آینده به دست می آورد.



https://sportslens.com/news/chicago-cubs-give-ian-happ-a-three-year-contract-extension/ منبع: