توماس فرانک به عنوان یک مدعی قوی برای جایگزینی اریک تن هاگ ظاهر می شود – اخبار من یونایتد و نقل و انتقالات

یک مدعی اصلی جدید در رقابت داغ برای تصاحب شغل اریک تن هاگ به عنوان سرمربی در منچستریونایتد ظاهر شده است.

با افزایش انتقادات علیه تن هاگ پس از فصل دوم به شدت ناامید کننده به عنوان سرمربی یونایتد، مجموعه ای از نامزدهای بالقوه برای جایگزینی او به عنوان سرمربی توسط رسانه ها مطرح شده است.

گراهام پاتر، سرمربی سابق برایتون و چلسی، همراه با گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، یکی از اولین نام هایی بود که با این باشگاه ارتباط داشت.

همانطور که توسط The Peoples Person توضیح داده شده است، به نظر می رسد که ساوتگیت همچنان روی عملکرد انگلیس در یورو 2024 متمرکز است.

یکی دیگر از سرمربیان سابق چلسی که به شغل تن هاگ مرتبط شده است، توماس توخل، سرمربی فعلی بایرن مونیخ است. توخل که پس از یک فصل ناامیدکننده از باشگاه آلمانی جدا شد، اجازه داد که دوست دارد بازگردد و در لیگ برتر کار کند، و بدین ترتیب سوخت بر آتش می افزاید.

دیوید اورنشتاین پیشنهاد کرد که مائوریسیو پوچتینو، سرمربی فعلی چلسی می‌تواند یک کاندیدای قوی باشد، و مدعی شد که سبک بازی او می‌تواند برای INEOS مناسب باشد، به همین دلیل او قبلاً با آنها درباره پست مدیریتی خالی در OGC Nice ملاقات کرده است.

همین دیروز گزارش شد که هانسی فلیک با وجود اینکه به عنوان جانشین توخل در بایرن در نظر گرفته می شود، ممکن است علاقه مند به مدیریت یونایتد باشد.

حتی امروز هم، شایعات به چرخش خود ادامه می دهند.

تلگراف امروز صبح گزارش داد که توماس فرانک، سرمربی برنتفورد، یک “مدعی قوی” برای تبدیل شدن به سرمربی بعدی یونایتد در صورت اخراج تن هاگ است.

بر اساس این گزارش، INEOS فرانک را به خاطر کارش در برنتفورد در شش سال گذشته تحسین می کند. برنتفورد تحت رهبری فرانک به یکی از موفق‌ترین باشگاه‌های مبتنی بر داده تبدیل شده است و فصل گذشته با کسب رتبه نهم در لیگ برتر، بسیار بالاتر از وزن خود است.

این یک دستاورد بزرگ برای باشگاه است، زیرا این تنها دومین فصل آنها در لیگ برتر پس از کسب ترفیع در سال 2021 بود – نمونه دیگری از موفقیت مدیریتی فرانک.

این روزنامه مدعی شد که یونایتد به دنبال یک سرمربی برای کمک به بازسازی باشگاه به جای یک اصلاح کوتاه مدت از یک برنده اثبات شده جام است.

این تنها استدلال به نفع انتصاب فرانک را با توجه به اینکه چگونه باشگاه فعلی او تحت هدایت او رشد کرده است، تقویت می کند.

همچنین این واقعیت وجود دارد که فرانک با مدیر ورزش INEOS سر دیو بریلزفورد رابطه دارد که می تواند به نفع او باشد.

در 25 می، تن هاگ شاید آخرین فرصت خود را برای نجات شغل خود داشته باشد زیرا یونایتد در فینال جام حذفی به مصاف رقیب سرسخت منچستر سیتی می رود. مطمئناً یونایتد برای پیروزی در این مسابقه به عنوان برشی از رستگاری پس از یک کمپین بسیار ناامیدکننده، ناامید خواهد بود.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/05/14/thomas-frank-emerges-as-strong-contender-to-replace-erik-ten-hag-280212/ منبع: