تون هوخ: منچستریونایتد؟ آژاکس از آینده من مهمتر است


سرویس خبر شماره: 1819787 |
26 جولای 1401 ساعت 17:40 |
1009 امتیاز خبر|

0نظرات

می خواهیم دو برابر کنیم

تون هوخ در نشست خبری آن بازی و در واکنش به اخباری مبنی بر حضورش روی نیمکت یونایتد گفت“من روی فینال جام حذفی تمرکز کردم. همیشه شایعاتی در مورد مربیان و بازیکنان آژاکس وجود دارد زیرا ما بازیکنان بسیار خوبی در اینجا داریم. تمرکز من کاملا روی آژاکس است و در حال حاضر فقط به تیمم اهمیت می دهم. ما باید این دو را ببریم. جام‌های باقی‌مانده و برای آن می‌جنگیم.” ما در مقطع حساسی از فصل هستیم و مهمترین چیز موفقیت تیم است نه آینده من.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

اریک تون هاخ در سال های اخیر عملکرد درخشانی روی نیمکت این باشگاه هلندی داشته است و حتی در سال 2019 به فینال لیگ قهرمانان اروپا نزدیک بود. در سال های اخیر شاهد تغییرات زیادی و البته تغییرات ناموفق روی نیمکت یونایتد بوده ایم و هواداران یونایتد امیدوارند با آمدن اریک تون هوخ به اولدترافورد این وضعیت را تغییر دهند.

اخبار حاکی از آن است که مدیران منچستریونایتد برای اریک تون هوخ به توافق رسیده اند و او قطعا فصل آینده در اولدترافورد کار خواهد کرد. قرارداد تون هاخ با شیاطین سرخ چهار ساله خواهد بود و از تابستان شروع می شود. البته این خبر هنوز به صورت رسمی اعلام نخواهد شد زیرا مدیران یونایتد به آژاکس و اریک تون هوخ احترام می گذارند و نمی خواهند توجه این سرمربی هلندی را مختل کنند. آژاکس به مصاف فصل پایانی جام حذفی خواهد رفت و به دنبال قهرمانی در لیگ داخلی فوتبال خواهد بود.

روز یکشنبه دو تیم آژاکس و آیندهوون در فینال جام حذفی هلند به مصاف یکدیگر خواهند رفت. آژاکس، صدرنشین لیگ هلند، در صورت پیروزی در بازی فردا، شانس بسیار خوبی برای کسب دبل خواهد داشت.

اریک تون هوخ، سرمربی آژاکس در واکنش به شایعات انتقال به منچستریونایتد، باز هم سکوت اختیار کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در ابتدای فصل و پس از پایان همکاری با اوله گونار سولشر، این مدیران منچستریونایتد بودند که با رالف رنگنیک آلمانی باتجربه به عنوان گزینه موقت تا پایان فصل به توافق رسیدند. از آن زمان به بعد اخبار و شایعات زیادی درباره سرمربی بعدی این باشگاه هوایی به گوش می رسید و حالا به نظر می رسد در فصل های آینده قطعا اریک تون هاچ را روی نیمکت شیاطین سرخ خواهیم دید.