توپ بخواه آخرین تلاش آذرباد!

همچنین گادوین منشا که فصل جدید را با عنوان آقای گل لیگ گذشته آغاز کرد، برخلاف انتظار ظاهر شد و در 15 بازی لیگ بیست و دوم حتی موفق به زدن یک گل نشد و دو پنالتی را از دست داد. .

در پایان فصل منشا با 14 گل عنوان آقای گل را به دست آورد و محسن آذرباد با 10 پاس گل در رده سوم برترین پاس گل های مسابقات قرار گرفت. همچنین مجید علیاری با زدن 5 گل، 2 پاس گل و زدن 4 پنالتی یکی از موثرترین بازیکنان مس رفسنجان لقب گرفت.

حال باید منتظر ماند و دید نیم فصل دوم برای این سه بازیکن چگونه پیش می رود و آیا این سه ستاره لیگ برتر فصل گذشته می توانند به فرم ایده آل خود برگردند یا خیر؟



مجله اخبار فوتبال داخلی

به نظر می رسد خروج مجید علیاری به عنوان یکی از سه مولفه هجومی موثر مس رفسنجان روی عملکرد گادوین منشا و محسن آذرباد نیز تاثیرگذار بوده است.

توپ بخواه آخرین تلاش آذرباد!

این در شرایطی است که مسی فصل گذشته موفق شد 39 گل به ثمر برساند که آمار بسیار خوبی برای شاگردان محمد ربیعی به حساب می آمد، چرا که تنها پرسپولیس و سپاهان دو تیم ستاره لیگ برتری بیش از این تعداد گل به ثمر رسانده اند و استقلال. به اندازه تیم قهرمان گل زده است.

بخش اعظم عملکرد مس در خط حمله فصل گذشته مدیون درخشش مثلث هجومی این تیم بود. جایی که گادوین منشا و مجید علیاری در خط حمله و محسن آذرباد در خط وسط با نمایش خوب و چشمگیر خود خط دفاعی حریف را به هم ریختند و بار هجومی تیم را به دوش کشیدند.

اما فصل جدید برای هیچ یک از این بازیکنان خوب پیش نرفت. مجید علیاری در فولاد نتوانست درخشش فصل قبل خود را تکرار کند و محسن آذرباد در نیم فصل اول لیگ برتر تنها دو پاس گل به ثبت رساند.


سرویس خبر شماره: 1863326
17 ژانویه 1401 @ 10:32 ق.ظ |
978

0نقطه نظر

نیم فصل بد برای ستاره های هجومی پارسال

با شروع فصل نقل و انتقالات، مجید علیاری به عنوان بازیکن آزاد به فولاد پیوست تا زیر نظر جواد نکونام به کار خود ادامه دهد اما با وجود پیشنهاد جدی پرسپولیس، منشا ترجیح داد در جمع شاگردان ربیعی بماند تا از این طریق دو طرف مثلث وحشتناک مس، در این تیم به کار خود ادامه دهید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مس رفسنجان نیم فصل اول لیگ برتر را با به ثمر رساندن تنها 9 گل در 15 بازی با رتبه پنجم به پایان رساند تا در جمع ضعیف ترین تیم های لیگ برتر قرار گیرد.