توکلی: فشار بر مس رفسنجان منصفانه نیست

مس در اولین بازی بعد از تعطیلات میزبان فجر خواهد بود. توکلی در این خصوص گفت: از زمانی که آقای سرآسیایی هدایت فجر را برعهده گرفتند، تیم بهتری شدند. آنها هم برای برد می آیند چون با وجود اینکه تیم بسیار خوب و قابل احترامی هستند اما در قرعه کشی شرایط خوبی ندارند. بازی بسیار سختی است، اما ما قطعا باید پیروزی را هدف بگیریم زیرا بازی در زمین خودمان است و دلیل قانع کننده ای برای نتیجه نگرفتن وجود ندارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مس رفسنجان پس از شکست مقابل خلیج فارس ماهشهر و حذف از جام حذفی، تمرینات خود را برای حضوری قدرتمند در پسابرجام لیگ برتر ادامه خواهد داد.

توکلی درباره فشارهایی که به محمد ربیعی وارد شد، گفت: آقای ربیعی همه نکات را به ما گفته بود و می‌دانستیم که نباید حریف را دست کم بگیریم، اما متأسفانه هم در بازی با خلیج فارس و هم در بازی با تراکتورسازی و ذوب آهن چیز عجیبی است. اتفاق افتاد و توپ های ما تبدیل به گل نشد.

شاهین توکلی در خصوص شرایط مس به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر این تعطیلات برای ما تعطیلات خوبی بوده است. از آنجایی که در بازی های گذشته نتایج خوبی گرفتیم، توانستیم خودمان را جمع کنیم و برای بازی بعدی آماده شویم. شش هفته مهم در پیش داریم و انشاالله بتوانیم به آنچه که واقعاً لیاقتش را داریم برسیم. خوب تمرین کردیم و بازی دوستانه خوبی داشتیم. یک بازی دیگر با ذوب آهن داریم و سپس برای بازی با فجر آماده می شویم.

مدافع مس درباره حواشی و مشکلات گفت: بازی با خلیج فارس واقعا برای همه ما سخت بود و برای ما باخت بزرگی بود اما خدا را شکر با صحبت های کادرفنی توانستیم این باخت را پشت سر بگذاریم. . که بعد از باخت به خلیج فارس با آن مواجه شدند تا حدی آن را هضم کنید و روی ادامه رقابت تمرکز کنید زیرا اگر شکست بخوریم در ادامه مسابقات شکست خواهیم خورد. دوست داریم بتوانیم در مسابقات قهرمانی رده بندی قابل توجهی کسب کنیم و به همین دلیل شکست را فراموش کردیم.

توکلی در پایان خاطرنشان کرد: روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و از همه شکست ها درس و تجربه گرفتیم، اما تنها چیزی که می توانم بگویم این است که تمام تلاش خود را می کنیم تا با تمام تمرکز و توانایی وارد مسابقات باقی مانده شویم. به آنچه شایسته ما مردم رفسنجان و تیم مس هستیم، حق فوتبالی که امسال دادیم بیش از اینها بود و امیدوارم بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی افزود: فوتبال است و تیم ها فراز و نشیب های خود را دارند؛ تیم ما اکنون در جدول رده بندی پنجم است و به نظر من این رده بندی برای تیمی که دومین سال حضور خود در لیگ برتر است آقای ربیعی وضعیت بدی نیست. زحمات زیادی برای شهر رفسنجان کشیده است و این فشارها و شایعات صحت ندارد چرا که این تیم نتایج خوبی کسب کرده و فوتبال خوبی ارائه می دهد.

شاهین توکلی معتقد است: فشارهایی که به محمد ربیعی وارد شد تا به این نتیجه نرسد که مس اصلا عادلانه نیست.

او درباره بازی دوستانه مقابل هواداران گفت: بازی خوب و پرفشاری بود. هوادار واقعا تیمی با انگیزه و جنگنده است. خوشبختانه بازی خوبی بود و توانستیم در این بازی علاوه بر برد به آنچه می خواستیم برسیم. مثلاً مدتی مشکل گلزنی داشتیم و خدا را شکر در این بازی هم آن مشکل برطرف شد و بچه ها شروع به گلزنی کردند. امیدوارم شرایط به همین منوال ادامه پیدا کند.


سرویس خبر شماره: 1821046 |
03 ارديبهشت 1401 ساعت 17:43 |
175 امتیاز خبر|

0نظرات