“تو زنده نخواهی ماند” – پوندیت به داروین نونز می گوید که برای “زنده ماندن” در لیورپول چه کاری باید انجام دهد.

ما در حال حاضر 11 امتیاز از نیوکاسل یونایتد عقب هستیم که در حال حاضر آخرین جایگاه لیگ قهرمانان اروپا را به خود اختصاص داده است و بعد از ما دربی مرسی ساید در آنفیلد است.

تونی کاکارینو مدعی شده است که داروین نونز باید برای لیورپول بالینی‌تر شود، در غیر این صورت او در این باشگاه زنده نمی‌ماند.

“اکنون، تمام کردن یک مهارت واقعا دشوار است، و او باید آن را یاد بگیرد. من دیده ام که مارکوس راشفورد به عنوان بازیکن مقابل دروازه تغییر می کند.

و اگر بخواهید در یک باشگاه برتر باشید و بالینی نباشید، از بین خواهید رفت و زنده نخواهید ماند.

نمی‌توان انکار کرد که این بازیکن 23 ساله جوراب‌هایش را بیرون می‌کشد و نگرش درخشانی دارد، اما با توجه به اینکه تیم یورگن کلوپ برای فرم تلاش می‌کند و در رده دهم جدول لیگ برتر قرار دارد، یک بازیکن بالینی دقیقاً همان چیزی است که آنها در حال حاضر به آن نیاز دارند.

ملی پوش اروگوئه ای در تابستان با مبلغ اولیه 64 میلیون پوند از بنفیکا به خدمت گرفته شد و اگرچه در 26 بازی در این فصل (در تمامی رقابت ها) 10 گل به ثمر رسانده و سه پاس گل به ثمر رسانده است، توانایی تمام کردن او در برخی مواقع زیر سوال رفته است.

https://www.empireofthekop.com/2023/02/05/pundit-nunez-liverpool-advice/ منبع:

یادم می‌آید که حدود چهار سال پیش مقاله‌ای درباره مارکوس راشفورد نوشتم و او من را به یاد نونیز انداخت، به خاطر روشی که او آزاد می‌شد، در موقعیت‌هایی قرار می‌گرفت، اما بالینی نبود.

“اکنون می دانم که نونز وارد زمین شده است و او احتمالاً می تواند مهاجم خوبی باشد.” کاکارینو به talkSPORT (از طریق مترو).

او می‌خواهد همه چیز را منفجر کند – اگر وارد شوند عالی است، اما خیلی وقت‌ها به دروازه‌بان ضربه می‌زند.

شماره 27 ما تنها عضو تیم کلوپ نیست که برای فرم تلاش می کند، اما اگر می خواهیم رقابت را در جمع چهار تیم برتر به پایان برسانیم، باید فوراً به مسیرهای پیروزی برگردیم.

نونز دائماً در موقعیت‌های خطرناک قرار می‌گیرد و برای دفاع حریف مشکل ایجاد می‌کند، اما خونسردی او در مقابل دروازه‌ها چیزی است که در بسیاری از اوقات کمبود دارد.

“و او است [Rashford] در این فصل بالینی تر شود. نونز باید به آن مرحله از بالینی بودن برسد، اما این یکی از مشکلات بسیاری است.

او آخرین بار در جریان شکست 3-1 ما مقابل ساوتهمپتون در نوامبر، یک گل لیگ برای لیورپول به ثمر رساند و از آن زمان تاکنون فرصت های زیادی برای این کار داشته است.

40 درصد از قرض های تابستانی لیورپول شکست خورد – سیستم قرضی این باشگاه چه شد؟