تو سرطان را شکست دادی محمد!

محمد عباس تبار بازیکن جوان شهرداری همدان از نحوه اطلاع از بیماری سرطان و وضعیت فعلی خود به اشتراک گذاشت.

تو سرطان را شکست دادی محمد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قبل از شروع بازی تیم فوتبال شهرداری همدان مقابل سایپا در هفته شانزدهم لیگ آزادگان، زمانی که بازیکنان شهرداری برای گرفتن عکس تیمی وارد زمین شدند، بنری را در دست داشتند که روی آن در کنار تصویر محمد عباس تبار نوشته شده بود: “دوستت داریم، زود برگرد.”

محمد عباس تبار بازیکن جوان تیم شهرداری همدان این روزها با سرطان مری دست و پنجه نرم می کند. او که مدت هاست از بیماری خود بی خبر است، این روزها جلسات شیمی درمانی خود را دنبال می کند تا زیر چاقوی جراح برود.


سرویس خبر شماره: 1862345
11 ژانویه 1401 @ 4:53 ب.ظ
2.6 هزار |

0نقطه نظر

از تشخیص اشتباه پزشکان تا حضور در زمین فوتبال با یک بیماری؛

عباس تبار سپس به حمایت های باشگاه شهرداری همدان اشاره کرد و گفت: باشگاه خیلی از من حمایت کرد و حتی برای هزار تومان هم نگذاشت دست در جیبم بگذارم. با وجود اینکه در شرایط بسیار بدی هستم، باشگاه به شدت از من حمایت کرد و حتی شهردار همدان با من تماس گرفت و از من حمایت کرد. از همه جا حتی اونایی که نمیشناختم و فقط سلام علیک داشتیم اومدن کمک و زنگ زدن و پیام دادن. نمی دونم چی بگم… دم همه داغه مخصوصا بچه های شهرداری که از هیچی دریغ نکردن. دیروز موهای سرم بود و نمی توانستم چیزی بگویم.

خبرنگار “مجله اخبار فوتبال” امروز با این بازیکن تماس گرفت و وضعیت او را جویا شد و عباس تبار که با روحیه بسیار بالایی روند درمانی خود را دنبال می کند با انرژی به سوالات پاسخ داد و از هم تیمی هایش و همچنین مسئولان همدان تشکر کرد. باشگاه شهرداری. .

1787085

وی ادامه داد: تاکنون باشگاه صفر تا صد هزینه درمان من را پرداخت کرده است. در صورتی که واقعاً وظیفه آنها نیست و در قرارداد ذکر نشده است. توسط احمد آقا [جمشیدیان]، کادر فنی، علی محمد رضایی، سرپرست تیم، مدیرعامل و همه، از آنها تشکر می کنم که زحمت کشیدند و من را فرزند خود می دانند. همه داغن

1787086

عباس تبار گفت که مدتها بدون اطلاع از بیماری خود به میدان محوطه شهرداری رفته است. من حدود سه چهار ماه این بیماری را داشتم اما با همین درد بازی می کردم. درد داشتم و پزشکان اشتباه تشخیص دادند و این تومور روز به روز بزرگ می شد و آزارم می داد و با مرفین بازی می کردم. پزشکان تیم شاهد بودند که در بازی های آخر با شیاف و مسکن بازی کردم تا اینکه بعد از بازی با فجر زمین خوردم و نتوانستم راه بروم. در واقع سه هفته است که از بیماری خود آگاه هستم.

عباس تبار با تاکید بر اینکه رابطه خوبی با هم تیمی هایش دارد، گفت: بازیکنان با من تماس می گیرند و حرف های خیلی خوبی به من می زنند. من الان از نظر بدنی مناسب نیستم و شاید از هر صد تماس ده تا را جواب می دهم و بیشتر اوقات می خوابم، اما چند تماس و پیامی که پاسخ می دهم آنقدر زیبا هستند که انرژی مرا بالا می برد. من با همه گرم هستم و به همه گفته ام که روزی جبران خواهم کرد.

وی در پایان گفت: از کادرفنی، بازیکنان تیم، خانواده ام و همه کسانی که از من حمایت کردند تشکر می کنم. خیلی محکم پشتم ایستادند و تنهام نگذاشتند. واقعا از همه کسانی که برایم انرژی مثبت فرستادند ممنونم.

1787088



مجله اخبار فوتبال داخلی

این بازیکن سپس از وضعیت روحی خود صحبت کرد و گفت: از نظر بدنی بسیار ضعیف شده ام و به سختی می توانم یک لیوان آب بنوشم اما از نظر روحی در وضعیت خوبی هستم. به نظر من چیز خاصی نیست و اگر حالم خوب نیست به خاطر داروهای شیمی درمانی است. این یک بیماری است که ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد و برای من نیز اتفاق افتاده است. خیلی ها سخت می بینند اما سخت نیست و انشالله حل می شود.

عباس تبار در ابتدای صحبت های خود گفت: شرایط خوبی دارم و مشکلی نیست. من یک دوره شیمی درمانی انجام دادم و الان در دوره استراحت هستم و ده روز بعد باید دوره دوم شیمی درمانی را انجام دهم. من چهار نوبت شیمی درمانی می کنم، بعد عمل می کنم و بعد از جراحی هنوز چهار نوبت شیمی درمانی دارم.

وی درباره حمایت از بازیکنان شهرداری همدان در بازی روز گذشته بریر سایپا گفت: با دیدن تصاویر و مصاحبه های بازیکنان و مربیان تیم واقعا متاثر شدم. نمیدانم چه بگویم.

او افزود: در همدان و در شهر خودم در استان مازندران به چند پزشک متخصص مراجعه کردم که تشخیص اشتباه دادند. بعد از آن به همدان برگشتم و حالم خوب نبود و نتوانستم تمرین کنم. باشگاه مرا نزد یکی از پزشکان خوب همدان فرستاد. آندوسکوپی و آزمایشات انجام دادم و متوجه شدند چه مشکلی دارم اما باز هم به من نگفتند و بعد از دو هفته متوجه شدم. در واقع همه می دانستند و من نمی دانستم.