تکذیب شایعه عجیب لواندوفسکی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در پایان فصل گذشته بود که روبرت لوندوفسکی، ستاره لهستانی و گلزن بایرن مونیخ اعلام کرد که می خواهد این باشگاه را ترک کند و به بارسلونا برود. مرد سال 2021 جهان همچنان روی کار خود باقی مانده و اخباری در مورد احتمال تحریم تمرینات بایرن مونیخ نیز از او شنیده می شود. اما تومک زاویسلاک مدعی شد که این خبر صحت ندارد و هرگز در برنامه های رابرت لواندوفسکی نبوده است.

تومک زاویسلاک، دوست نزدیک روبرت لواندوفسکی نیز بر جدایی این بازیکن از بایرن مونیخ تاکید دارد.

تومک زاویسلاک در مصاحبه با بیلد گفت: نمی دانم شایعات مربوط به اعتصاب روبرت لواندوفسکی و غیبت او در تمرینات پیش فصل بایرن مونیخ از کجا آمده است. هرگز چنین فکری در ذهن این بازیکن وجود نداشت روش کار روزهای اخیر یک باشگاه، بازی با احساسات بخشی از فوتبال است، اما این روزها باید بسیار مراقب باشید که از محدودیت های خاصی فراتر نروید، درست است که هیچ بازیکنی بزرگتر از باشگاه نیست، اما هیچ باشگاهی بزرگتر از او نخواهد بود. یک شخص.

پنجره نقل و انتقالات تابستانی همچنان برای بازی ها باز است. اخیرا روبرت لواندوفسکی به صراحت گفته است که می خواهد بایرن مونیخ را ترک کند و مذاکرات در حال انجام است. سناریوهای مختلف هنوز ممکن است. تغییر باشگاه در حالی که هنوز با آنها قرارداد دارید، حتی برای مدت کوتاه، یک اتفاق کاملاً عادی در دنیای فوتبال است. به این ترتیب بایرن مونیخ نیز در فصل تابستان بازیکنان جدیدی جذب می کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1832544
16 جولای 1401 @ 22:47 |
16.8K امتیاز خبر|

5نقطه نظر

هیچ اعتصابی وجود ندارد؛