تکذیب شد: مشیری قصد فروش اورتون را ندارد

فرهاد مشیری مالک ایرانی باشگاه اورتون تصمیمی برای فروش این باشگاه ندارد.

تکذیب شد: مشیری قصد فروش اورتون را ندارد


سرویس خبر شماره: 1866658
05 فوریه 1401 @ 10:58 ق.ظ |
774 امتیاز خبر

0نقطه نظر

ویدئویی در صفحه اجتماعی رسمی باشگاه اورتون منتشر شد که مشیری در پاسخ به سوال یکی از مسئولان کانون هواداران این باشگاه مبنی بر اینکه آیا تصمیمی برای فروش اورتون دارد یا خیر، به صراحت می گوید: خیر، باشگاه نیست. برای فروش، اما من با تعدادی از سرمایه گذاران برجسته صحبت کرده ام تا بتوانم روند تغییر استادیوم را پیش ببرم. من خودم می توانم این کار را انجام دهم، اما می خواهم سرمایه گذاران بزرگی را به اورتون بیاورم. معامله با آنها این است بسیار نزدیک و محتمل است: “فروش این باشگاه اصلا در برنامه من نیست.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مشیری در سال 2016 این باشگاه را از اورتون خرید و از آن زمان تاکنون هزینه های زیادی را برای بهبود شرایط خود پرداخت کرده است.
او دوشنبه شب تصمیم گرفت فرانک لمپارد را از مدیریت این تیم کنار بگذارد و حالا به دنبال سرمربی جدیدی است تا این تیم را از خطر سقوط در این فصل لیگ برتر نجات دهد.
این تاجر ایرانی با وجود تمام هزینه هایی که در گودیسون پارک انجام داده، محبوبیت چندانی در بین هواداران اورتون ندارد و تحت فشار شدید آنها قرار دارد.
بسیاری از رسانه های انگلیسی در روزهای اخیر مدعی شده اند مشیری حاضر است اورتون را با قیمتی در حدود 500 میلیون پوند بفروشد، اما به نظر می رسد این فقط یک شایعه باشد.

1794905