تکرار بدشانسی آسیا در بازی افتتاحیه حامد لک (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حامد لک پس از حضور در پرسپولیس اولین بازی خود را برای مس رفسنجان انجام داد که در ابتدای کار خود انگیزه زیادی برای بسته نگه داشتن دروازه داشت اما با وجود اینکه در جریان بازی گلی دریافت نکرد. برای دستیابی به این مهم، همچنان مهم است.

این دروازه بان که پس از دو فصل حضور در پرسپولیس تصمیم به پایان همکاری با این باشگاه و پیوستن به مس رفسنجان گرفت، در اولین بازی فصل مقابل نساجی مازندران نمایش مطمئنی داشت و با خروجی های به موقع و واکنش های مناسب اجازه نداد حریف خود گلزنی کرد اما در نهایت نتوانست کلین شیت کند.

دروازه بان مس رفسنجان در بازی مقابل نساجی مازندران با وجود تشخیص صحیح جهت پنالتی حامد شیری توپ را درون دروازه دید تا با ثبت اولین کلین شیت فصل بدشانسی بیاورد اما لک امیدوار است در بازی هفته آینده به این هدف برسد. . مقابل گل گهر سیرجان. به تیم او کمک کنید تا پیروز شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی
سرویس خبر شماره: 1838293
آگوست 23, 1401 @ 5:04 ب.ظ
2.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اعلام پنالتی اجازه نداد دروازه بان جدید مس رفسنجان اولین دیدار فصل را با کلین شیت به پایان برساند.

در فصل 2020 لیگ قهرمانان آسیا که با پرسپولیس آغاز شد، حامد لک قبل از آخرین بازی گلی دریافت نکرد و تنها 3 گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند که در آخرین بازی مقابل اولسان هیوندای دو گل و یک ریباند به ثمر رساند. او مغلوب شد و حالا در شروع کارش با مس رفسنجان همین اتفاق برایش افتاد.

در دقیقه 26 حامد لک به شوت محکم نساجی واکنشی دیدنی داشت و مانع از گلزنی این تیم شد.
دروازه بان مس رفسنجان اگرچه جهت ضربه کاپیتان نساجی را به درستی تشخیص داد اما به توپ نرسید تا حریف گلزنی کند.