تکلیف سربازی بمب انتقالی قرمزها مشخص شد/ پاسخ قاطع و روشن سازمان نظام وظیفه

در این بین باشگاه پرسپولیس و خود بیرانوند تاکید کرده اند که معافیت فعلی بیرانوند به دلیل ملی پوش بودن و تحصیل و استفاده از فوتبال نیست.معافیت تحصیلی. این موضوع همچنان مبهم بود و نیاز به پاسخگویی از سوی یکی از مدیران داشت تا اینکه سردار تقی مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا در این خصوص توضیحاتی صریح و شفاف ارائه کرد تا پرونده تا اطلاع ثانوی مختومه باشد.

به این ترتیب بحث اعزام بیرانوند به خدمت کشوری تا اطلاع ثانوی و تا پایان دوره معافیت تحصیلی کنار گذاشته می شود و پرسپولیس همچنان می تواند از حضور او بهره مند شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

سردار تقی مهری پیش از ظهر امروز در حاشیه نشست خبری خود در جمع خبرنگاران درباره سربازگیری علیرضا بیرانوند و اینکه گفته می شود این فرد باید به سربازی اعزام شود، گفت: آقای بیرانوند از مدرسه بهره مند است. معافیت و مواردی از این قبیل که مطرح می شود صحیح نیست. .

سابقه خدمت سربازی فوتبالیست های لیگ برتری در سال های اخیر همواره یکی از بلاتکلیفی های تبلیغاتی بوده است و فصل گذشته دو مدافع تیم فوتبال استقلال پس از جنجال های رسانه ای فراوان به دلیل مشمول خدمت سربازی به اجبار از ترکیب خارج شدند.

از ابتدای فصل جاری و با بازگشت علیرضا بیرانوند به فوتبال ایران، ماجرای سربازی وی در برخی رسانه ها و فضای مجازی مطرح شد و مشخص شد که دروازه بان ملی پوش پرسپولیس باید در ابتدای مهرماه آزاد شود. . با توجه به محدودیت سنی 30 سال، او یک ورزشکار و ملی پوش است و در ادامه فصل نمی تواند به پرسپولیس بپیوندد.