تکلیف نهایی یاغی معروف استقلال مشخص شد/ امضا و مهر قرارداد توسط خاطر



باشگاه استقلال از ابتدای فصل جاری با چالش بزرگی به نام سقف قراردادی مواجه بوده است. چالشی که باعث شد این تیم با مشکل جذب تعدادی از بازیکنان و مربیان خود مواجه شود.

چند هفته پیش سرمربی استقلال و برخی بازیکنان قرارداد خود را کاهش دادند تا گوستاوو بلانکو، مهاجم آرژانتینی جدید استقلال در لیگ برتر بازی کند.

بلانکو در سومین حضور خود در ترکیب استقلال دست به کار بزرگی زد و موفق شد در دیدار مقابل تراکتورسازی یک ضربه سر دیدنی به ثمر برساند تا محبت سرمربی و یارانش را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهد.

مجوز هاشمی نسب فردا صادر می شود/ استقلال سرطلایی در اصفهان روی نیمکت می نشیند.

با رفع مشکل بلانکو، آرش رضاوند، صالح حردانی، محمد نوازی، کیانوش رحمتی و حمیدرضا رجبی قرارداد خود را کاهش دادند تا چالش نیمکت نشینی مهدی هاشمی نسب از بین برود.

پس از کاهش قراردادهای استقلال، انتظار می رفت که کارت بازی او صادر شود اما رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ مصاحبه ای انجام داد که باعث نگرانی هواداران استقلال شد.

فرشید طاهری رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در خصوص صدور کارت بازی هاشمی نسب گفت: باشگاه استقلال هنوز اقدامات لازم را برای صدور کارت بازی انجام نداده است. مربی هاشمی نسب و این مربی نمی تواند روی نیمکت استقلال بنشیند. تا اسنادش به دست ما برسد». .

این اظهار نظر باعث شد تا بسیاری از باشگاه استقلال به دلیل عدم اقدام لازم برای صدور کارت هاشمی نسب انتقاد کنند.

اقدامات لازم برای حضور هاشمی نسب روی نیمکت استقلال انجام شده و مدارک و قرارداد این بازیکن بارگذاری شده است اما با توجه به اینکه علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال خارج از ایران است، مهر و امضای آن همچنان باقی ماند. ورق اصلی

حالا که علی خیر به ایران بازگشته، فردا (شنبه) اقدامات لازم را انجام می دهد و با امضا و مهر قرارداد هاشمی نسب، زمینه را برای صدور کارت خود فراهم می کند.

مطمئنا با تایید مدارک هاشمی نسب، کارت بازی سرمربی استقلال که بسیار محبوب در بین هواداران این تیم است صادر می شود و اجازه حضور روی نیمکت استقلال اصفهان را پیدا می کند.

هاشمی نسب امروز (جمعه) به همراه کاروان استقلال راهی اصفهان می شود.

تیم فوتبال استقلال روز شنبه از ساعت 17:30 در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر باشگاه های ایران به مصاف ذوب آهن اصفهان می رود.

آبی پوشان تهرانی با 22 امتیاز در رده نخست مسابقات قهرمانی باشگاه های ایران قرار دارد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال