تکلیف ویژه وزیر برای انتخاب سرمربی تیم ملی


سرویس خبر شماره: 1863432
17 ژانویه 1401 @ 4:56 ب.ظ
1.2 هزار |

0نقطه نظر

سجادی: از پولادگر خواستم پیگیری کند

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که نظر وزارت ورزش درباره گزینه سرمربی خارجی یا ایرانی؟ وی گفت: وزارت ورزش در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی توصیه خاصی نمی کند چرا که مسئولیت فنی بر عهده فدراسیون ها است و قاعدتاً فدراسیون فوتبال باید مشاوره فنی در خصوص انتخاب را ارائه کند. سرمربی تیم ملی با این حال نمی دانم سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گزینه داخلی است یا خارجی.

وزیر ورزش و جوانان گفت: نمی دانم سرمربی تیم ملی ایرانی است یا خارجی.

تکلیف ویژه وزیر برای انتخاب سرمربی تیم ملی

وزیر ورزش در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اقدام وزارت ورزش و دولت در خصوص استفاده از عنوان جعلی به جای خلیج فارس برای مسابقات جام ملت های عربی، گفت: گزارشی در این خصوص دریافت نکرده ام. موضوع.” لذا خواهشمند است اجازه دهید با فدراسیون فوتبال صحبتی داشته باشم و در جریان قرار بگیرم سپس اقدامات لازم انجام خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: پیگیری این موضوع بر عهده پولادگر است. مهم است تا در اسرع وقت انتخاب سرمربی تیم ملی مشخص شود. معاون متبوع ما که با فدراسیون ها در ارتباط و تعامل است، متولی این حوزه است و خواستم با فدراسیون فوتبال تعامل داشته باشند و پیگیری کنند تا سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان مشخص شود. در اسرع وقت.