تیاگو: این بهترین نیم فصل لیورپول بود

تیاگو آلکانتارا گفت: “سادیو مانه یک جنگنده و جنگنده است و البته بسیار تکنیکی است. او می داند که چگونه ترکیبی از توانایی ها و آنچه تیم نیاز دارد در زمین ارائه دهد. عملکرد سادیو مانه مقابل منچسترسیتی ما واقعا خوشحال بودیم. با عملکردی که در نیمه اول داشتیم، اما با وجود تجربه تیم و بازیکنان باکیفیت، نتوانستیم در نیمه دوم به اندازه 45 دقیقه اول خطرناک باشیم و بازی خود را کنترل کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول در نیمه اول 3 بار دروازه سیتی را باز کرد و با وجود اینکه تیم حریف در نیمه دوم توانست دو گل را نجات دهد، شاگردان یورگن کلوپ در نهایت به فینال رسیدند. گل سوم لیورپول اما با پاس فوق العاده تیاگو آلکانتارا و شوت دیدنی سادیو مانه به ثمر رسید و حالا این مهاجم اسپانیایی از کیفیت این ستاره در بازی حساس دیروز تمجید کرده است.

اما فکر می کنم سبک بازی تیم در نیمه اول عالی بود و ما بهترین نیم فصل خود را داشتیم. اما ناگهان در 45 ثانیه شرایط تغییر کرد، اما در نهایت ما واقعا از رسیدن به فینال خوشحالیم. گل اول سادیو مانه فشار شدیدی را به ما نشان داد. گل دوم سادیو نشان از توانایی او و همچنین پاس های شگفت انگیزی دارد که رد و بدل شد. مدافعان کناری ما نیز مقابل سیتی کار بزرگی انجام دادند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

تیاگو آلکانتارا هافبک لیورپول به تمجید از سادیو مانه به خاطر دو گل در نیمه نهایی جام حذفی مقابل منچسترسیتی پرداخت.


سرویس خبر شماره: 1820081 |
28 تیر 1401 ساعت 13:07 |
547 |

0نظرات