تیته: مطمئن باشید نیمار به بازی خود در جام ادامه خواهد داد


سرویس خبر شماره: 1855370
دسامبر 04, 1401 در 02:02 |
7.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

پس از پیروزی 2-0 برزیل مقابل صربستان، تیته سرمربی برزیل به نگرانی ها در مورد مصدومیت نیمار اشاره کرد و گفت که مطمئن است ستاره برزیلی به بازی خود در جام جهانی ادامه خواهد داد.

تیته: مطمئن باشید نیمار به بازی خود در جام ادامه خواهد داد

وضعیت مصدومیت نیمار
مطمئن باشید نیمار در این جام جهانی بازی خواهد کرد. تکرار می کنم نیمار در این تورنمنت بازی خواهد کرد.

تیته، سرمربی برزیل پس از بازی به خبرنگاران گفت که باید خیالشان از بازگشت نیمار به زمین راحت باشد.

در دقیقه 79 نیمار به نیمکت برزیل اعلام کرد که قادر به ادامه بازی نیست. او پس از نیمکت نشینی به شدت عصبانی شده بود و رسانه های برزیلی از اشک چشمان نیمار صحبت کردند. ستاره پاری سن ژرمن در نهایت زودتر از سایر برزیلی ها ورزشگاه را ترک کرد و به همراه پزشک تیم وارد تونل ورزشگاه شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با وجود اینکه برزیل در اولین بازی خود در جام جهانی 2022 موفق شد صربستان را با نمایشی عالی 2 بر صفر شکست دهد، اما هواداران برزیلی در اواخر بازی به شدت نگران نیمار بودند.

عملکرد برزیل مقابل صربستان
فوتبالی که امروز نشان دادیم در بالاترین سطح ممکن بود. انتظارات برزیل همیشه یکسان است. وقتی بازی خوب ما با گل های دیدنی به پایان رسید، خیلی خوشحال شدیم. خوشحالم که قدم اول را با استحکام برداشته ایم. این بهترین شروعی بود که می توانستیم تصور کنیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

خوشحالی عجیب تیته و کادر فنی پس از گل های ریچارلیسون
گاهی ما منطقی فکر و عمل نمی کنیم و بر اساس احساسات خود عمل می کنیم. همانطور که بچه ها به صورت تیمی در زمین کار می کنند و گل می زنند، ما هم به عنوان یک تیم روی نیمکت شادی می کردیم. از مدیر تدارکات گرفته تا ماساژور و پزشک، تیم به صورت یک گروه منسجم کار می کند تا بازیکنان همیشه در بهترین شرایط به میدان بروند. این حق ماست که شاد باشیم.