تیمی هم سطح خودمان را شکست دادیم/ولز فکر نمی‌کرد با چنین تیمی بازی کند/کیروس در تعویض‌هایش می‌خواست مساوی شود و آنها پیروز شدند.

فوتبالیست سابق ایرانی افزود: همیشه تا زمانی که نترسیدیم می باختیم. تیم ملی ما هر وقت بازی های خود را برد یا جامی را به دست آورد، مواقعی بود که شجاعانه فوتبال بازی می کرد. اما وقتی شجاع نباشیم، نمی‌توانیم به نتیجه‌ای که می‌خواهیم برسیم.

وی درباره ترکیب تیم ملی که مورد انتقاد خیلی ها قرار گرفته است، گفت: تیمی که شش گل می زند معمولا خط دفاعی خود را عوض می کند اما دیدیم کی روش این را باور نکرد. انصافا مدافعان تیم ملی در این بازی عملکرد تدافعی داشتند.

فوتبالیست سابق کشورمان درباره الگوی بازی تیم ملی گفت: ای کاش اجازه می دادیم بچه های تیم ملی خلاقیت خودشان را داشته باشند. مثل مربیان قدیمی ایرانی که گاهی همه چیز را به بازیکنان واگذار می کردند و در کنار آن در تورنمنت ها هم جام می بردیم. مثلاً دیدیم که رامین رضاییان چطور در دقیقه 98 بازی از سمت راست وارد شد و با اعتماد به نفس و ضربه چیپ گل دوم را به ثمر رساند.

تیمی هم سطح خودمان را شکست دادیم/ولز فکر نمی‌کرد با چنین تیمی بازی کند/کیروس در تعویض‌هایش می‌خواست مساوی شود و آنها پیروز شدند.

بیاتی نیا درباره دروازه بان تیم ملی گفت: حسینی در دو صحنه یکی در ابتدای بازی و دیگری در پایان بازی واکنش های خوبی از خود نشان داد تا ثابت کند دروازه بان های خوب چقدر می توانند در تورنمنت های مهم نقش آفرینی کنند. حسینی که در بازی با انگلیس مسئولیت هیچ یک از گل ها را نداشت، در ابتدای بازی با واکنش های خوب خود نشان داد که روحیه خوبی دارد و با خط دفاعی این تیم در چند نوبت حملات ولز را خنثی کردند.

این ملی پوش چندی پیش درباره تیم ولز توضیح داد: برد خوب و دلگرم کننده ای به دست آوردیم اما نباید فراموش کنیم که ولز تیم شناخته شده ای در اروپا نیست. این تیمی است که در آخرین رقابت های مقدماتی اروپا راهی جام جهانی شد. بنابراین شاید سطح فوتبال ولز در اروپا با فوتبال ایران در آسیا برابری کند.

وی افزود: تیم ما پیروز شد اما قطعا اشتباهاتی داشتیم که شاید با توجه به پیروزی تیم ملی اهمیت کمتری پیدا کند. اما مثلاً می‌توانستیم تعویض‌هایی انجام دهیم که برای برد باشد، اما همه تعویض‌ها برای کسب یک امتیاز بود. با این حال همان افرادی که وارد میدان شدند ما را برنده کردند و روند را به شکل دیگری تغییر دادند.

بیاتی نیا درباره بازی با آمریکا گفت: نتیجه بازی ما با ولز جدول گروه را زیر و رو کرد و حالا با روحیه خوبی که بازیکنان ما داشتند و شرایط بدنی خوبی که در تیم خود دیده ایم، امیدواریم بیشتر شود. از پیشروی در بازی آخر امیدوارم بازیکنان در دیدار آخر هم شجاعانه بازی کنند، هرچند باید گفت با این برد تعدادی از حاشیه نشینان از فوتبال فاصله گرفتند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

تیمی هم سطح خودمان را شکست دادیم/ولز فکر نمی‌کرد با چنین تیمی بازی کند/کیروس در تعویض‌هایش می‌خواست مساوی شود و آنها پیروز شدند.

کارشناس فوتبال ایران یادآور شد: در نیمه دوم مقابل انگلیس شجاع بودیم و دو گل به آنها زدیم. اگر از ابتدا با همین شجاعت بازی می کردیم با این تعداد گل شکست نمی خوردیم. ترس و کمرویی عوامل اصلی شکست هستند.

محسن بیاتی نیا بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرورزشی درباره باخت ولز مقابل تیم ملی گفت: ابتدا باید این برد را تبریک بگویم، اما باید گفت که مشخص بود که تیم حریف خیلی روی ما حساب نکرد و بعد از شروع بازی متوجه شدند که با چه تیم خوبی روبرو هستند.