تیم امید به همین دلیل در قرعه کشی حضور ندارد!

تیم های شرکت کننده در مسابقات مقدماتی با توجه به نتایج آخرین دوره مسابقات «ازبکستان 2022» در رده بندی قرار گرفتند و تیم هایی که در این رقابت ها شرکت نکردند در پایین ترین سطح قرار گرفتند. در واقع عملکرد ایران در این دوره از مسابقات و حذف آنها از مرحله گروهی باعث شد تا شاگردان عنایتی در گلدان دو قرار بگیرند.

مسابقات مقدماتی در یک سیستم تک مسابقه ای برگزار می شود و تیم اول هر گروه و همچنین 4 تیم برتر گروه دوم به فینال راه یافته و به تیم میزبان قطر می پیوندند.

قرعه کشی مرحله مقدماتی ششمین دوره جام ملت های زیر 23 سال آسیا در شرایطی انجام می شود که ایران رتبه اول این مسابقات را نداشته باشد.

تیم امید به همین دلیل در قرعه کشی حضور ندارد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم امید ایران در قرعه کشی مرحله مقدماتی ششمین دوره رقابت های جام ملت های زیر 23 سال آسیا «قطر 2024» که قرار است پس فردا برگزار شود، در جایگاه دوم تیم های حاضر قرار گرفت. در مقر این کنفدراسیون و 43 تیم شرکت کننده در 11 گروه شامل 10 گروه 4 تیمی و آخرین گروه 3 تیمی برای رقابت در مرحله مقدماتی مسابقات انتخابی 4 تا 21 شهریور ماه قرار دارند.

لازم به ذکر است در آخرین دوره این مسابقات که در ژوئن 2022 برگزار شد، تیم ملی عربستان با برتری مقابل ازبکستان میزبان در فینال به مقام قهرمانی دست یافت.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1939316
02 ژوئن 1402 در 12:40 بعد از ظهر |
628 امتیاز خبر

0نقطه نظر