تیم خلاق جدید بازیکنان فوتبال ایران!

این رقمی است که نسبت به فصل گذشته افزایش یافته است و به نظر می رسد تارتار در این فصل جوان تر شده است که ممکن است یکی از دلایل تأثیر مصدومیت بازیکنان باشد اما در هر صورت این یک اتفاق مثبت برای ذوب آهن است و آنها فرصت استفاده همین تعداد بازیکنان در فصل آینده آن را خواهند داشت.

این در حالی است که محمدحسین اسلامی به دو اردوی تیم ملی دعوت شده است و سایر بازیکنان گزینه های جدی برای دعوت به ترکیب امید خواهند بود.

1788231

* تقابل با مدعیان: سه تساوی، چند شکست و کمی بدشانسی
ذوب آهن در ابتدای لیگ برتر به مصاف تراکتور رفت و در حالی که تا دقیقه 90 + 4 از حریف پیش بود، گل تساوی را به ثمر رساند و در تبریز به یک امتیاز رسید. اتفاقی که در بازی با شاگردان استقلال و تارتار افتاد که در دقیقه 90 به استقلال گل زدند و بازی را باختند.

اگر به جمع 7 تیم خوش شانس بپیوندند طبیعتا فرصت حضور در جمع مدعیان را خواهند داشت اما با شرایط مالی فعلی کسب رتبه تک رقمی نیز عملکرد خوبی برای سبزپوشان اصفهانی است.

* نتیجه گیری: تصمیم بعدی کارخانه چیست؟
اکنون همه باید منتظر تصمیم کارخانه در مورد تیم ریخته گری باشند. مهم این است که ذوب آهن ابتدا باید تصمیم بگیرد که آیا قصد دارد مثل تیم های صنعتی چند صد میلیارد هزینه کند یا با حداقل بودجه به کارش ادامه می دهد؟

اما همین تساوی ذوب آهن را بالاتر از هوادار در رده نهم جدول قرار داد تا این تیم در این فصل نیز تک رقمی به کار خود پایان دهد. به عبارتی سبزپوشان اگرچه در این فصل دو رتبه سقوط کرده اند، اما در فصل سخت بیست و دوم رتبه تک رقمی خود را حفظ کرده اند تا شاهکاری برای به رخ کشیدن هواداران خود داشته باشند.

اما نکته منفی برای ذوب آهن این است که باقرپسند، ابراهیم زاده، عشوری، سلیمانی و فرعباسی به دلیل مصدومیت ناشی از ضربه در جریان بازی مدت زیادی از تیم دور بودند و نتوانستند برای این تیم بازی کنند. طبیعتا مصدومیت طولانی مدت 5-6 بازیکن به این شکل، تیم های این سطح را با مشکل مواجه می کند.

1832034

ذوب آهن در نیم فصل دوم نتوانست به مصاف سه مدعی دیگر برود. آنها در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس و استقلال شکست خوردند و به تراکتور هم سفر کردند.

* جوان سازی: نمره قبولی برای گاندو
یکی از ماموریت های این تیم در تولید باشگاه ها، معرفی فوتبالیست های جدید به چرخه فوتبال ایران است. کاری که پیش از این بر عهده باشگاه هایی مانند راه آهن تهران و نفت بود اما اکنون باشگاه هایی مانند ذوب آهن نیز با کاهش بودجه های مالی این ماموریت را مشخص کرده اند.


سرویس خبر شماره: 1939293
ژوئن 02, 1402 در 11:08 |
247

0نقطه نظر

سایه های درخشان تیم محبوب فولادشهر

ضمن اینکه ذوب آهن نسبت به فصل گذشته شکست های کمتری داشته و روزهای خوبی را با کاهش گل های خورده و افزایش گل های زده به خود دیده است. اگرچه شاید اگر دو تساوی با آلومینیوم و هوادار به برد تبدیل می شد، گاندو تا رده هفتم جدول صعود می کرد. جالب اینجاست که در همان بازی فویل، ذوب آهن دو گل به ثمر رساند که به درستی آفساید اعلام شد.

1871546

آنها همچنین توانستند سپاهان را در دربی جذاب و مهیج دور اول متوقف کنند. اما در دور دوم گاندو نتوانست امتیازی از دربی بگیرد و در حالی که تا شروع نیمه دوم از حریف پیش بود، بازی را 2-1 واگذار کرد.

* فصل 22: تغییر ترتیب لیگ برتر
فصل گذشته ذوب آهن با 6 مدعی در لیگ برتر به رده هفتم جدول رسید اما این فصل تراکتور به جمع تیم های ثروتمند و ستاره پیوسته است و در واقع 7 مدعی در لیگ برتر وجود دارد.لیگ ایران که خیلی بزرگ است. تفاوت از نظر سطح بودجه و عمق تیم و با دیگران قابل توجه است.

یعنی سبزپوشان اصفهانی تنها از آلومینیوم اراک کم آوردند و در عوض با برتری مقابل هوادر، پیکان، ملان، نساجی و صنعت نفت در رده نهم جدول قرار گرفتند.

ترکیب بازیکنانی که به طور کلی برای سبزپوشان بازی کرده اند عبارتند از: حبیب فرعباسی، امیرحسین جدیدی، حامد نورمحمدی، محمد قریشی، آرمان اکوان، امیرحسین صدکی، پویا پورعلی، محمدحسین اسلامی، محمد سلطان مهر، سامان نریمان جهان و محمدرضا سلیمی. . یعنی فقط فر عباسی و سامان نریمان بازیکنان شناخته شده ای در بین اهالی فوتبال هستند اما هرگز به آنها ستاره نمی گویند.

* عمق تیم: از بودجه تا مصدومیت
لیست ذوب آهن در واقع خالی از بازیکنان مشهور و ستاره دار است. این پرونده به قدری پیش رفته که هواداران این تیم با تمسخر حضور تارتار، نوری و حدادی فر در کادر فنی، نیمکت خود را پر ستاره تر از زمین می دانستند.

ذوب آهن به زودی در مورد فصل آینده تیم فوتبال گاندوها تصمیم گیری خواهد کرد.

تیم خلاق جدید بازیکنان فوتبال ایران!

با این حال جالب اینجاست که ذوب آهن توانست تیم های بعدی جدول گل غار، فولاد و آلومینیوم را شکست دهد.

1832033

این فصل محمدحسین اسلامی، جلال مدقی، پویا مختاری و ابوالفضل طاهرنژاد را به فوتبال ایران معرفی کرد و افرادی مانند ادریس رحمانی و مهدی گودرزی نیز در این تیم بازی کردند و حتی یکی از آنها شانس بازی مقابل استقلال را داشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم دوم شهر اصفهان که در ادوار مختلف لیگ برتر فوتبال ایران ثابت بوده، در این فصل در رده نهم جدول به کار خود پایان داد. شاگردان مهدی تارتار در دیدار فینال نمایش هجومی درخشانی را مقابل هواداران به نمایش گذاشتند و سه بار حریف خود را پیش انداختند اما در نهایت به تساوی 3 بر 3 دست یافتند تا پیروزی ارزشمند این دیدار را از دست بدهند.

حالا ذوب آهن میزبان فصل آینده لیگ برتر است و مدیران کارخانه باید برای ادامه فعالیت بخش ورزشی این باشگاه به ویژه فوتبال تصمیم بگیرند. آیا مهدی تارتار برای سومین فصل متوالی روی نیمکت ذوب می ماند تا با یحیی گل محمدی رکورددار ثبات لیگ برتر باشد؟

1872405

همچنین قرار است مسئولان باشگاه پرونده مهدی تارتار را بررسی کرده و در مورد او تصمیم گیری کنند. آیا تصمیم آنها برای استخدام فرد جدیدی است یا اینکه چند ستاره می خرند و آن را حفظ می کنند، تیم جدیدی را به زمین می فرستند؟ آیا باز هم او را با تیپ اقتصادی سر کار می گذارند؟ پاسخ به این سوالات آینده باشگاه محبوب فولادشهر را رقم خواهد زد.



مجله اخبار فوتبال داخلی