تیم ملی ایران به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کرد

ایران پیش از این با صعود به نیمه نهایی، پس از دو بار بازی، سهمیه جام جهانی 2023 امارات را کسب کرده بود. سهمیه آسیا در جام جهانی سه تیم بود و با توجه به میزبانی امارات در جام جهانی و حضور این تیم در نیمه نهایی جام ملت های آسیا، چهار تیم راهی جام جهانی خواهند شد. . ایران، امارات متحده عربی، عمان و ژاپن به عنوان نماینده آسیا در جام جهانی فوتبال ساحلی حضور خواهند داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تاکنون دو بار قهرمان جام ملت های آسیا شده است و آخرین بار در سال 2017 این عنوان را کسب کرده است.

در دیگر بازی این مرحله ژاپن با نتیجه 5 بر یک سد امارات متحده عربی را شکست تا حریف ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا شود. دیدار فینال این رقابت ها فردا (یکشنبه) ساعت 17 برگزار می شود.


سرویس خبر شماره: 1897475
آوریل 05, 1402 در 06:07 ب.ظ
2.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

با برتری قاطع مقابل عمان

در این بازی محمدعلی مختاری (2 بار)، محمد مرادی، عباس رضایی، علی میرشکاری و امیرحسین اکبری برای ساحلی ایران گلزنی کردند و سامی بلوشی، خالد خمیس و سالم محمد برای عمان گلزنی کردند.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با برتری مقابل عمان راهی فینال جام ملت‌های آسیا شد.

تیم ملی ایران به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از ساعت 17 در تایلند به مصاف عمان رفت و با نتیجه 6 بر 3 مقابل این تیم به برتری رسید و جواز حضور در این مسابقات را کسب کرد. فینال این مسابقات