تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ برتر

فرزین گروسیان (صنعت نفت آبادان)
پیروزی استقلال در بازی با گل گهر و دریافت گل زودهنگام آبادانی ها پرسپولیسی ها را بر آن داشت تا همه جا حمله کنند و به درب صنعت نفت بروند تا گل تساوی را بزنند و به کورس قهرمانی برگردند اما فرزین گروسیان. درون دروازه تیمش مطمئن ظاهر شد و با مهارهای خوب خود اجازه گلزنی به پرسپولیس را نداد. گلر صنعت نفت مهم ترین واکنش های خود را در دفع توپ های ارسالی از جناحین خطرناک و سانترهای زمین داشت تا بتواند با کلین شیت مهم نقش مهمی در سه امتیازی شدن تیمش داشته باشد.

سعید غلامعلی بیگی (نساجی)
نساجی در شرایطی موفق شد پیکان را شکست دهد که دفاع مازنی ها روز موفق و نادرستی را پشت سر گذاشت که سعید غلامعلی بیگی با عملکرد مطمئن خود بارها جلوی حملات خطرناک خودروسازان را گرفت و با دفع توپ ها اجازه گلزنی به حریفش نداد. به موقع بیگی که به یک مدافع میانی مطمئن و با الهام آرام تبدیل شده است، علاوه بر کارآمدی در اقدامات دفاعی، توانسته توپ را پشت زمین بچرخاند و 60 پاس را با دقت 92 درصد به ثبت رساند و با یک تکل موفق، 4 سیو و سیو را به ثبت رساند. او چهار قطع توپ داشت تا سه امتیاز را بدون گل دریافت کند.

*دروازه بان

صالح حردانی (استقلال):
بازیکن جوان آبی ها در بازی مقابل گل گهر بیشتر روی کارهای دفاعی تمرکز کرد و اجازه خلق موقعیت به حریف را نداد. در روزی که این بازیکن مقابل میلاد زکی پور قرار گرفت به دلیل عملکرد خوب خود امیر قلعه نویی را برای ایجاد تغییراتی در سمت چپ تیمش آورد و شایان مصلح جایگزین زکی پور شد. حردانی با 4 قطع توپ مانع از ایجاد موقعیت حریف شد و شاگردان سیرجانی نیز 3 بار روی او خطا کردند. بازیکن کوچک آبی ها با 2 مبارزه هوایی موفق توانست 72 درصد پاس های سالم را به هم تیمی هایش بدهد و در مجموع روزهای خوبی را در سمت راست استقلال سپری کند. بازیکنی که استقلال را به درخشش بیشتر در این تیم امیدوار کرد.

شهریار مقانلو (سپاهان)
در بازی دوبل شهریار مقانلو، سپاهان بعد از سه هفته پیروز شد تا مشخص شود حضور یک مهاجم آماده چقدر می تواند در نتیجه گیری یک تیم تاثیر بگذارد. مهاجم بزرگ سپاهان یک بار با ضربه سر و یک بار با ریباند دروازه حریف را باز کرد. روی هر دو گل موقعیت و موقعیت شهریار قابل توجه بود و این بازیکن توانست با یک گل خانگی تیمش را از بحران خارج کند و به عنوان یکی از بازیکنان منتخب هفته انتخاب شود. مهاجم سپاهان با دو گلی که به ثمر رساند تعداد گل های لیگ بیست و یکم را به عدد 7 رساند و جالب اینکه در تمام بازی های این فصل تیمش پیروز شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سعید باقرپسند (ذوب آهن)
مهاجم بزرگ ذوب پس از اضافه شدن به ترکیب مهدی تارتار در نیم فصل، انرژی تازه و قدرت بیشتری به خط حمله این تیم بخشیده و نمایشی را در هفته های اخیر به نمایش گذاشته که به گلزنی تیمش کمک کرده است. سعید باقرپسند در حالی که ذوب پشت سر فولاد خوزستان یک گل داشت، توپ ارسالی مسعود ابراهیم زاده را با ضربه سر تماشایی از میان مدافعان فولاد در گوشه دروازه فرستاد تا تبدیل به کامبک و پیروزی تیمش و سپس وارد نبردها شود. و زمین برتر از بازیکنان مقابل او بود و به شکل گیری حملات زمینی کمک می کرد.

* مهاجمان

محمدرضا غبیشاوی (صنعت نفت آبادان)
پرسپولیس هنوز نتوانسته بود خود را با شرایط بازی در آبادان وفق دهد که محمدرضا غبیشاوی از سمت راست به زمین رفت و وارد محوطه جریمه پرسپولیس شد و با تعویض پا ​​و یک ضربه دیدنی با یک سیو ناقص فرصت پیدا کرد، حامد لک در زمین افتاد. عشق با او و آبادانی یک گل زودهنگام و ارزشمند زدند که آنها را به سه امتیاز رساند. غبیشاوی همراه با یک گل، 15 پاس صحیح، یک پاس کلیدی، یک پاس عرضی، یک تکل موفق و یک دریبل موفق تا این عملکرد خوب و چند برابر نفوذ جناح راست و دفاع آزاردهنده پرسپولیس، او را به یکی از بازیکنان تبدیل کند. بهترین در تیمش

* هافبک ها

کوین یامگا (استقلال)
جدا از دو گل این بازیکن، یمگا در این دیدار مدافعان گل گهر را آزار داد. او می‌توانست گل‌های بیشتری هم بزند، اما دقت کافی برای زدن ضربات نهایی را نداشت. وینگر فرانسوی تیم آبی پوشان یک پنالتی زد و دو گل در روز زد که سه ضربه از چهار ضربه او به سمت دروازه بود و یک برد ارزشمند برای استقلال به ثمر رساند و تعداد گل های خود را دو برابر کرد. جدا از این مشکلات، یامگا با دو پاس گل برای هم تیمی هایش موقعیت هایی را برای آنها ایجاد کرد تا باخت. این بازیکن همچنین 85 درصد پاس های خود را به درستی به هم تیمی هایش داد و در 3 بازی دفاعی شرکت کرد تا بهترین بازیکن بازی شود.

سید محمد ستاری (هوادار)
رضا عنایتی بازیکن ثابت خط دفاعی نیز در این هفته مقابل آلومینیوم به میدان رفت و بازی خوبی داشت. بازیکنی که در سیستم دفاعی سه نفره در سمت چپ می ایستد و در این نوع آرایش دفاعی فضاها را به خوبی پوشش می دهد. ستاری که یکی از عوامل دفاع بی شائبه هوادار است، در اراک مقابل مهره های هجومی فویل خوب عمل کرد و در نبردهای هوایی و زمینی باعث شرمساری بازیکنان میزبان شد. علاوه بر این در بازی و ارسال توپ از مدافعان حریف نیز موثر بود. این مدافع چپ 28 ساله که در طول فصل نامزدی کمتری داشت، به دلیل عملکرد قوی خود در تیم منتخب هفته قرار گرفت.

علیرضا علیزاده (گل گهر)
اگرچه شاگردان قلعه نویی در دیدار مقابل استقلال شکست خوردند، اما کمربند خط میانی این تیم متشکل از علیرضا علیزاده و امین پورعلی نادقیق و ناکارآمد بود و با هماهنگی با یکدیگر بارها از تشکیل آبی پوشان جلوگیری کردند. موقعیت های یقه. علیزاده که امسال یکی از بهترین های تیمش بود نسبت به هافبک های استقلال برتری داشت اما عملکرد موثر او با گل گهر برابری نکرد. این بازیکن با 47 پاس صحیح و همچنین یک تکل موفق، سه ریباند، پنج توپ ربایی، یک دریبل، 7 پیروزی در نبرد هوایی و یک خطا کارآمد عمل کرد. با این حال، او نیز برای گرفتن پنالتی ضربه خورد.


سرویس خبر شماره: 1814091 |
16 جولای 1400 ساعت 00:11 |
1,803 |

0نظرات

آبادان بیشترین نماینده را دارد.

* مدافعان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رقابت های هفته بیست و یکم لیگ برتر در حالی به پایان رسید که استقلال در یک بازی حیاتی و حساس توانست با نتیجه 2 بر 1 مقابل گل گهر سیرجان به برتری برسد و با آن برد گرانبها دو بازیکن در تیم منتخب این تیم قرار بگیرند. هفته داشته باشید.

صنعت نفت آبادان با پیروزی خانگی ارزشمند مقابل پرسپولیس و حذف سرخپوشان از کورس قهرمانی، ویژه ترین برد هفته را به دلیل حضور سه بازیکن در تیم منتخب و داشتن بیشترین نماینده کسب کرد. این هوادار تهرانی دو بازیکن هم در بین بهترین بازیکنان هفته لیگ برتر در حال عبور از سد آلومینیومی اراک دارد و چهار بازیکن دیگر از بین سپاهان، نساجی مازندران، ذوب آهن و گل گهر سیرجان انتخاب شده اند که مشخصات آنها را در زیر می خوانید:

حسین صادقی (هوادار)
صادقی که فصل گذشته در بازی پایانی لیگ یک گل سه امتیازی زد، در هفته های اخیر مورد توجه رضا عنایتی قرار گرفته و در خط حمله تیمش فیکس شده است. او در اراک گل خوب این هفته را با یک ضربه خوب به ثمر رساند و یک بازی مهم خارج از خانه را برای تیمش به ارمغان آورد. او با نمایش و دوندگی خود بارها خطیبی را آزار داده و حالا گارد یک مهاجم آماده را در تیمش دارد. صادقی در هفته های ابتدایی مورد توجه کادر فنی نبود اما هر چه فصل پیش رفت به شرایط ایده آل تری رسید و به انتخاب اول عنایتی تبدیل شد. او در گلزنی هم خوب است و پیش از این هم یک پاس گل سه امتیازی به تیمش مقابل شهر خودرو داده است. شوت مهار نشدنی این مهاجم در نیمه اول جریان را به سود هواداران تغییر داد. گلزنی برای یک هوادار با ساختار دفاعی منظم خیلی سخت است، به همین دلیل صادقی سه امتیاز را گرفت.

محمود مطلق زاده (صنعت نفت آبادان)
او علاوه بر زدن گل دوم صنعت نفت با یک ضربه دیدنی و ضربه فنی به پرسپولیس و کمک به تخیل آبادانی ها برای کسب سه امتیاز حساس در خانه، در 90 دقیقه بهترین مرد خط میانی مقابل هافبک های پرسپولیس بود. . محمود مطلق زاده که در فصل جاری نیز مانند سال گذشته جایگاه ثابتی را در تیمش به دست آورده است، در نبردهای زمینی و هوایی مقابل هافبک های خلاق و تکنیکی پرسپولیس بهترین بازیکن بود و به سه امتیازی شدن تیمش کمک کرد تا به سه امتیاز برسد. . .

بهترین بازیکنان این هفته لیگ برتر در حالی معرفی شدند که هفت تیم این گروه دارای بازیکنان تاثیرگذار و درجه یک هستند.