تیم نیکاراگوئه همچنان در ایران است! (عکس)

در شرایطی که نیکاراگوئه حریف پیشرو برای دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران در آستانه جام جهانی نبود، اما ملی پوشانی که در اردو حضور داشتند، در شرایط بازی با یکدیگر هماهنگ شدند. اما جدای از مشکلات فنی این دیدار، این تیم آمریکای مرکزی برای یک بازی دوستانه این هفته در تهران اردو زد، هرچند سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت ایران پاسخگوی هزینه های آنها نیست!

مارکو آنتونیو فیگوئه‌روا، سرمربی شیلیایی تیم ملی نیکاراگوئه طی هفته گذشته در صفحه توئیتر خود به تشریح سفر خود به تهران و علاوه بر بازنشر تمرینات، ورود حلقه صنفی بازیکنان به ورزشگاه آزادی قبل از پایان بازی با ایران و غیره او همچنین عکسی از ترافیک پایتخت ایران منتشر کرد.

اعضای تیم ملی نیکاراگوئه با وجود بازی دوستانه مقابل تیم ملی ایران همچنان در تهران حضور دارند.

تیم نیکاراگوئه همچنان در ایران است!  (عکس)

فیگوئروآ گفت سفر یک هفته ای آنها به تهران به پایان رسیده است و کاروان تیم ملی فوتبال نیکاراگوئه صبح یکشنبه (امروز) به استانبول خواهد رفت و سپس به پاناما و کاستاریکا سفر خواهد کرد تا برای دو بازی تدارکاتی دیگر آماده شود.

تیم ملی فوتبال نیکاراگوئه پس از طی مسافتی طولانی از تهران به کاستاریکا، پنج‌شنبه هفته جاری و یکشنبه هفته آینده دو بازی دوستانه را به ترتیب برابر السالوادور و گواتمالا برگزار می‌کند، اما قبل از اینکه این تیم تهران را ترک کند، با خواندن توییت‌های فیگوئروآ در ایران، شایان ذکر است:

اولین توییت سرمربی نیکاراگوئه دو روز پس از ورود تیمش به تهران منتشر شد و به ترافیک سنگین در مسیر تمرین در ساعت 10:30 اشاره دارد.
فیگوئرا همچنین فیلمی از حضور تیمش در ورزشگاه آزادی برای آخرین تمرین پیش از دیدار تدارکاتی با ایران منتشر کرد.
عکس یادگاری با مدیر ورزشگاه آزادی و اشاره به زمان بازی دوستانه مقابل ایران نیز در صفحه توئیتر سرمربی مورد توجه قرار گرفته است.
یکی دیگر از ویدئوهای جالبی که او منتشر کرد، شادابی بازیکنان نیکاراگوئه در هتل در صبح روز بازی با ایران است.
در جدیدترین توئیت سرمربی نیکاراگوئه، ویدئویی از داخل اتوبوس این تیم به محل تمرین تهران نشان داده شده است و او اشاره می کند که صبح فردا (یکشنبه) به استانبول و سپس پاناما و کاستاریکا پرواز خواهند کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال نیکاراگوئه که بامداد دوشنبه هفته گذشته (25 آبان) برای برگزاری دیداری تدارکاتی مقابل شاگردان کارلوس کی روش به ایران آمده بود، با وجود گذشت سه روز از آن دیدار. ، هنوز در ایران و تمرین است در تهران انجام می شود.


سرویس خبر شماره: 1853237
22 نوامبر 1401 ساعت 00:43
5.2 هزار |

1نقطه نظر

سفرنامه راوی سرمربی شیلیایی در تهران؛