تیم های اروپایی حریفان خود را می شناسند!

بنفیکا (پرتغال)
بنفیکا اولین تیمی بود که به مرحله یک چهارم نهایی رسید، آنها در مرحله یک هشتم نهایی کلوب بروژ بلژیک را در مجموع 7-1 شکست دادند که پایان دوره کوتاه مربیگری اسکات پارکر بود.

1829980

شبیه سازی قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مجله اخبار فوتبال

تیم های اروپایی حریفان خود را می شناسند!

آث میلان (ایتالیا)
پس از پاری سن ژرمن، این بار نوبت به شاگردان کونته رسیده است که در دو دیدار خانگی و خارج از خانه حتی یک گل هم به ثمر نرسانده اند و با گل دقیقه 7 ابراهیم دیاز در ورزشگاه سن سیرو نیز مغلوب میلان شدند. در نتیجه از راهیابی به مرحله بعدی باز ماندند.

1830202

بایرن مونیخ (آلمان)
باواریایی ها سومین تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی هستند که در دو بازی برگشت موفق شدند پاری سن ژرمن را شکست دهند تا پاریسی ها با متحمل شکست 3-0 در مجموع برای پنجمین بار راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند. 7 دور آخر از دور مسابقات حذف شود.

1830183

بایرن مونیخبنفیکا
اگر بخواهیم فقط نتایج فصل قبل را در نظر بگیریم، بدون شک باید گفت که بهترین قرعه به بایرن رسید چرا که در مرحله گروهی فصل قبل توانستند بنفیکا را با نتیجه 4- شکست دهند. 0 در بازی رفت و 5-2 در بازی برگشت اما بنفیکا امسال تیمی آماده نشان داد و در مرحله گروهی رقابت های امسال توانست با تکیه بر تمام فوق ستاره هایش از پاری سن ژرمن فاصله بگیرد. با بازیکنان ژائو ماریو، رافا سیلوا و الکس گریمالدو در حال حاضر با 8 امتیاز بیشتر از پورتو در صدر جدول قرار دارد. بنفیکا و بایرن 10 بار در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفته اند که بنفیکا در هیچ یک از آنها پیروز نشده است و 7 بازی را باخته و 3 بازی را مساوی کرده است. حالا باید منتظر ماند و دید که آیا قهرمان 6 بار UCL (بایرن) در مرحله یک چهارم نهایی با قهرمان 2 بار UCL (بنفیکا) روبرو خواهد شد یا خیر.

با این حال این قرعه کشی صرفا جنبه سرگرمی دارد و باید منتظر ماند تا کمتر از چند ساعت دیگر چه تیم هایی به مصاف هم می روند.

سروش سلماسی



مجله اخبار فوتبال خارجی

این قرعه کشی امروز 5 اسفندماه ساعت 14:30 به وقت تهران در خانه فوتبال اروپا در نیون سوئیس که محل برگزاری اکثر قرعه کشی های مربوط به تورنمنت های بزرگ اروپایی است، برگزار می شود.

ناپلآث میلان
ناپولی و میلان مسابقه ای است که تضمین می کند حداقل یک تیم از ایتالیا در نیمه نهایی این رقابت ها حاضر شود. در رقابت های این فصل سری آ، ناپولی و میلان در بازی رفت در 27 سپتامبر به مصاف یکدیگر رفتند و آن بازی با نتیجه 2-1 به سود شاگردان اسپالتی به پایان رسید. گل های ناپولی در این دیدار را ماتئو پولیتانو و سیونه وردی به ثمر رساندند و تک گل میلان را اولیور ژیرو به ثمر رساند. جالب اینجاست که این دو تیم در تاریخ 23 فروردین بازی برگشت خود در سری آ را برگزار می کنند و در صورت دیدار در قرعه کشی امروز باید 10 روز دیگر در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر بروند. به گفته پپ گواردیولا، ناپولی این روزها شاداب ترین تیم اروپاست و شاید بد نباشد در این مرحله با حریفی چون میلان که بهتر می شناسند، روبرو شوند.

رئال مادرید (اسپانیا)
برای سومین بار متوالی این رئال (پرافتخارترین تیم مسابقات) بود که برای لیورپول کابوسی شد و موفق شد در مجموع 6 بر 2 از سد شاگردان یورگن کلوپ بگذرد و همچنان در این رقابت ها بماند. مدافع عنوان قهرمانی

1832666

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کمتر از چند ساعت دیگر با قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هیجان فوتبال اروپا به اوج خود می رسد. در این مرحله از رقابت ها تیم های رئال مادرید، منچسترسیتی، ناپولی، آث میلان، اینترمیلان، چلسی، بنفیکا و بایرن مونیخ حضور دارند.

در این مرحله هیچ محدودیتی برای بازی تیم ها با یکدیگر وجود نخواهد داشت و تیم هایی که از یک کشور هستند و یا در مرحله گروهی مسابقات با یکدیگر بازی کرده اند می توانند با یکدیگر بازی کنند. ضمنا طی قرعه کشی این مرحله راه تیم ها به فینال مسابقات که در استانبول برگزار می شود مشخص خواهد شد.

در مجموع تعادل در تاریخ رقابت های این دو تیم به سمت رئال است اما از طرفی شاگردان پپ از انتقام شکست تلخ خود در نیمه نهایی دوره قبل مقابل رئالی ها ابایی ندارند.


سرویس خبر شماره: 1896195
26 مارس 1401 در 12:25 ب.ظ |
15 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

چلسی (انگلیس)
بلافاصله پس از بنفیکا، این چلسی بود که صعود خود را به دور بعد تضمین کرد. آبی های لندن که در سال 2013 موفق شدند بنفیکا را در فینال لیگ اروپا شکست دهند و قهرمان این رقابت ها شوند، در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف زنبورها رفتند. شاگردان پاتر در بازی رفت با نتیجه 1-0 مغلوب دورتموند شدند اما توانستند با نتیجه 2-0 در استمفوردبریج از آن نتیجه عبور کنند و در مجموع 2-1 به دور بعد صعود کنند.

1831100

رئال مادرید-شهر منچستر
در جذاب ترین رقابت ممکن در این مرحله، اولین فینال مسابقات برگزار می شود، مسابقه ای که خیلی از ما دوست داریم به جای 22 یا 23 آوریل 1402 در 20 ژوئن در استانبول ببینیم. تاکنون این دو تیم 8 بار در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که حاصل آن سه برد برای رئال و سه برد برای سیتی و دو تساوی بود. آخرین باری که این دو تیم در نیمه نهایی فصل قبل به مصاف هم رفتند، شاگردان آنجلوتی توانستند با درخشش رودریگو شکست 4 بر 3 در بازی رفت را با نتیجه 3 بر 1 جبران کنند و به … فینال مسابقات و در نهایت قهرمانی.

در ادامه این مقاله به بررسی وضعیت هر یک از تیم های حاضر در این مرحله می پردازیم و در نهایت نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی که در تمرین سوم انجام شد را خواهیم دید:

اینترمیلان (ایتالیا)
ناراتزوی در بازی برگشت مقابل یاران مهدی طارمی برتری یک صفری را که در بازی رفت داشت را حفظ کرد و به دور بعدی مسابقات راه پیدا کرد. البته این را هم باید اضافه کنیم که آنها در بازی برگشت خیلی خوش شانس بودند که از پورتو گل دریافت نکردند. اینتری ها در حالی به مرحله یک چهارم نهایی صعود می کنند که هموطنانشان میلان نیز در این مرحله حضور دارند، آخرین باری که آنها با هم در این مرحله حضور داشتند 17 سال پیش (فصل 2005-2006) بود.

1798809

ناپولی (ایتالیا)
ناپولی موفق شد در دو بازی خانگی و خارج از خانه مقابل حریف نه چندان معروف خود پیروز شود و برای اولین بار در تاریخ به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها راه یابد. ناپولی زمانی وارد این مرحله می شود که به عقیده بسیاری از کارشناسان، اگر این تیم قرعه خوبی کسب کند، می توان آن را شانس اصلی قهرمانی در این رقابت ها نامید.
ناپولی در بازی رفت با نتیجه 2-0 و در بازی برگشت 3-0 از آینتراخت فرانکفورت سبقت گرفت.
در شبیه سازی که در تمرین سه برای قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی انجام دادیم، قرعه کشی های جالبی انجام شد که به شرح زیر است.

1832786

منچستر سیتی (انگلیس)
پس از تساوی ناامیدکننده مقابل لایپزیگ، پپ گواردیولا و هلند با یک نتیجه باشکوه 7-0 زیر تمامی رقبای خود در لیگ قهرمانان خط و نشان کشیدند. در این دیدار هلند فوق العاده بازی کرد و موفق به گلزنی شد. نکته جالب این است که هالند آن 5 گل را تنها در 63 دقیقه به ثمر رساند و آن بازیکن در دقیقه 63 با تصمیم عجیب پپ تعویض شد تا پپ از هت تریک دوگانه آن بازیکن جلوگیری کند.

1804841

چلسیاینترمیلان
چلسی در مرحله گروهی این رقابت ها به مصاف هموطن اینتری یعنی آث میلان رفت که هم در بازی رفت و هم در برگشت بدون گل خورده موفق شد از سد میلان بگذرد. چلسی در لیگ قهرمانان اروپا دو بار مقابل اینتر بازی کرد که در هر دو بازی مقابل این تیم شکست خورد. این دو رویارویی دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی فصل 2009-2010 بود که یاران ژوزه مورینیو با نتیجه یک بر صفر پیروز شدند و در بازی برگشت با نتیجه 3 بر یک پیروز شدند. سد این تیم شد و به مرحله بعد و در نهایت قهرمانی مسابقات راه یافت. . حال باید دید که آیا نراتزوری در دیدار احتمالی بین چلسی می توانند خاطرات خوب گذشته را تکرار کنند یا خیر.