تیم پزشکی منچستریونایتد نتوانست مصدومیت کازمیرو را تشخیص دهد – اخبار و نقل و انتقالات منچستریونایتد


منچستریونایتد در بازی حساس خود در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل لیورپول، با انتشار اخباری مبنی بر مصدومیت کازمیرو، ضربه بزرگی خورد.

این بدان معنا بود که تغییر شکل در روز بازی انجام شد و کوبی ماینو در نهایت به جای او بازی کرد و یک مستر کلاس دیگر تولید کرد، اما همانطور که اریک تن هاگ ادعا کرد، یونایتد قطعا می توانست با این برزیلی انجام دهد.

کازمیرو نیز مجبور شد از بازی های بین المللی آینده کنار بکشد و این یک فصل غم انگیز در سال دوم در انگلیس برای فوق ستاره سابق رئال مادرید بوده است.

مصدومیت ها با غیبت این بازیکن 32 ساله در 18 بازی در این فصل شروع شده است و این موضوع بر سرعت او تأثیر گذاشته است زیرا به نظر می رسد ژنرال هافبک یک قدم از دست داده است.

مشکلات مصدومیت کازمیرو

او برخلاف فصل گذشته برای ردیابی به سختی تلاش کرده است و اغلب دیده می‌شود که در چالش‌های عجیب و غریب غوطه‌ور است و مالکان جدید به فکر انتقال او هستند، علی‌رغم انباشت خدمات او در همین یک فصل پیش.

نکات جالبی در مورد مصدومیت او توسط تریولا (از طریق ورزش شاهد). آنها مدعی شده اند که پزشکان یونایتد احساس نمی کنند که قهرمان پنج دوره لیگ قهرمانان اروپا به شدت آسیب دیده است که او مجبور شد دیدار یکشنبه جام حذفی را از دست بدهد.

گفته می‌شود که این بازیکن عضلات همسترینگ خود را احساس کرده است، که او را در طول رقابت‌ها آزار می‌دهد و سال گذشته او را برای مدت طولانی دور نگه داشته است.

این بازیکن هیچ ریسکی نکرد و با پزشک شخصی که در گذشته او را معالجه کرده بود مشورت کرد و او متوجه شد که هافبک واقعاً “جراحت کوچکی” دارد.

اگر این ملی پوش برزیلی در اولدترافورد مقابل مرسیسایدرها بازی می کرد، احتمال تشدید مصدومیت زیاد بود و می توانست برای اریک ده هاگ که تیمش از یک بحران آسیب دیدگی بزرگ رنج می برد به “مشکل بسیار بزرگتری” تبدیل شود.

تیم پزشکی ناتوان

در مورد روش‌های تمرینی فشرده این بازیکن هلندی، علامت سوال‌هایی مطرح شده است که بسیاری از بازیکنان آن را یکی از دلایل نمایش‌های بی‌حال این تیم در روز مسابقه می‌دانند.

این همچنین کارایی بخش پزشکی یونایتد را که به دلیل ناتوانی در مقابله با بحران مصدومیت در این دوره مورد انتقاد قرار گرفته اند، زیر سوال می برد.

INEOS در حال حاضر در حال انجام تعمیرات اساسی در بخش پزشکی نیز است و امیدواریم که این امر باعث پیشرفت بیشتر شود.

هواداران امیدوارند کازمیرو بتواند به سرعت بهبود یابد و به موقع برای بازی برنتفورد بهبود یابد. یونایتد همچنان برای راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا می‌جنگد، در حالی که قرار ملاقات با کاونتری سیتی در ومبلی برای نیمه‌نهایی جام حذفی نیز در انتظار است.

https://thepeoplesperson.com/2024/03/20/manchester-united-medical-team-failed-to-spot-casemiros-injury-277774/ منبع: