تیم کونته فصل را با طوفانی آغاز کرد (تصویر)

تاتنهام موفق شد با ارائه نمایشی باشکوه در هفته اول لیگ برتر با نتیجه 1-4 ساوتهمپتون را شکست دهد.

به گزارش “ورش سه”، تاتنهام فصل گذشته با ورود آنتونیو کونته به رختکن این تیم تغییر کرد و در نهایت به سختی توانست سهمیه لیگ قهرمانان فصل پیش رو را کسب کند. اما با توجه به فعالیت های سنگین پنجره تابستانی، به نظر می رسد اسپرز اهداف بزرگی برای این فصل دارد و تیم کونته با برد درخشان امروز مقابل ساوتهمپتون نشان داده است که می تواند مدعی قدرتمندی در لیگ برتر باشد. .

ساوتهمپتون بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 12 این واردپروس بود که با ضربه ای دیدنی و باشکوه هوگو لوریس را شکست داد و موفق شد اولین گل بازی را به ثمر برساند. اما پس از دریافت گل اسپرز، آنها مورد حمله قرار گرفتند و 10 دقیقه بعد رایان سسنیون توانست با ضربه سر دژان کولوسفسکی گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

حملات از سمت میزبان ادامه پیدا کرد و در دقیقه 32 اریک دایر موفق شد با ضربه سر خوب خود از سمت چپ محوطه جریمه گل دوم اسپرز را به ثمر برساند و در نهایت تاتنهام با این برتری راهی رختکن شد. با شروع نیمه دوم، محمد سالیسو به اشتباه دروازه ساوتهمپتون را باز کرد و امید تاتنهام برای پیروزی کم شد. اما پایان کار نبود و در دقیقه 63 این بار دژان کولوسفسکی روی پاس امرسون موفق شد دروازه حریف را باز کند. در ادامه، تاتنهام جریان بازی را به خوبی اداره کرد و در نهایت توانست با همان نتیجه 1-4 ساوتهمپتون را شکست دهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1837087
15 اوت 1401 @ 8:26 ب.ظ
629 امتیاز خبر

0نقطه نظر

به عنوان متقاضی؛