تیم PL غافلگیر کننده تلاش کرد تا قرارداد لیورپول با کودی گاکپو را ربوده باشد

قرارداد لیورپول با این بازیکن هلندی تا حدودی غافلگیرکننده بود، وقتی در نظر بگیرید که قهرمانان جام حذفی در بخش هجومی بسیار خوب هستند و در عوض به یک هافبک نیاز فوری دارند.

این مهاجم همه کاره 23 ساله پس از امضای قرارداد با مبلغ اولیه 37 میلیون پوند در اوایل این هفته، قراردادی طولانی مدت با تیم یورگن کلوپ منعقد کرد و به دنبال موفقیت در لیگ برتر خواهد بود.

اختصاصی: تک تک کلمات مصاحبه سفیان امرابات ما با اناس باخار – آیا مراکشی برای قرمزها امضا می کند؟

به گفته آیندهوون داگبلاد (از طریق 90 دقیقه، تیم استمفورد بریج پیشنهادی 35 میلیون پوندی ارائه کرد که توسط طرف Eredivisie رد شد.

ما گزینه های متعددی در سطح جهانی در بالای زمین داریم، اگرچه لوئیز دیاز و دیوگو جوتا به دلیل مصدومیت های جدی از میادین دور هستند و قرارداد بابی فیرمینو در پایان فصل تمام می شود.

لیورپول اخیرا با خرید کودی گاکپو منچستریونایتد را شکست داد و اکنون گزارش‌ها حاکی از آن است که چلسی نیز در ساعت یازدهم یک “پیشنهاد دیرهنگام” برای بازیکن ملی پوش هلندی ارائه کرده است – فقط به این دلیل که پیشنهاد آنها کمتر از آنفیلد است.


در مورد خط هافبک ما، انزو فرناندز، برنده جام جهانی یکی از نام هایی است که با انتقال به آنفیلد مرتبط است، اما به نظر می رسد که چلسی برنده مسابقه است.

گاکپو می تواند فردا در برنتفورد اولین بازی خود را برای لیورپول انجام دهد، اما کلوپ قبلاً اشاره کرده است که سفر به غرب لندن ممکن است برای شماره 18 جدید ما خیلی زود باشد.



https://www.empireofthekop.com/2023/01/01/pl-side-hijack-liverpools-gakpo-move/ منبع:

بیشتر بخوانید: آلیسون بکر می‌گوید لیورپول نمی‌تواند به بهانه‌ها تکیه کند و اگر می‌خواهد طعم موفقیت را در این فصل بچشد، باید خیلی بهتر عمل کند.

فابریتزیو رومانو اخیرا فاش کرده است که ستاره بنفیکا دارد شرایط شخصی با لندنی ها به توافق رسید اما حالا این به باشگاه پرتغالی بستگی دارد که آیا آنها اجازه خروج او را بدهند یا نه.