تیکداری: ضربه بازیکن پرسپولیس استثنایی بود

مدافع راست گل گهر معتقد است روی دو ضدحمله و غافلگیری مقابل پرسپولیس گلزنی کرده است.

تیکداری: ضربه بازیکن پرسپولیس استثنایی بود

وی یادآور شد: وقتی تماشاگر نباشد فرقی بین بازی در خانه خودمان یا حریف نیست!



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1862187
10 ژانویه 1401 در 07:11 ب.ظ
15.9 هزار |

4نقطه نظر

مدافع راست گل گهر با بیان اینکه این شکست چیزی از ارزش های تیم ما نمی گیرد، گفت: بازیکنان گل گهر نشان دادند که چه تیم بزرگی هستند. با یک بازی کمتر از بقیه تیم سوم جدول هستیم و پیروز می شویم و به رده دوم می رسیم. اکنون خود را برای بازی روز پنجشنبه آبادان مقابل صنعت نفت آماده می کنیم تا سه امتیاز را به دست بیاوریم و به مسیر خود برگردیم.

وی ادامه داد: طبیعی بود که بعد از گل پرسپولیس به دنبال جبران بودیم و آنها برنامه ضدحمله داشتند و آمدند و با یک ضربه استثنایی گل دوم را به ثمر رساندند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی تیکدری درباره باخت گل گهر مقابل پرسپولیس گفت: عملکرد خوبی داشتیم اما در نیمه اول از موقعیت های خود استفاده نکردیم و در نیمه دوم روی ضدحملات به گل رسیدیم. شرایط بازی کاملاً تغییر کرد و این طبیعی بود.”

تیکداری درباره ناکامی گل گهر مقابل استقلال و پرسپولیس گفت: فکر نمی کنم هواداران از تیم ما ناراضی باشند و اعتراض کنند. ما همیشه تمام تلاش خود را می کنیم اما در دو بازی مقابل استقلال و پرسپولیس ری، دو گل خوردیم و باختیم، هرچند مستحق برد بودیم. امیدوارم بدشانسی جلوی ما را بگیرد و بتوانیم نتایج لازم را کسب کنیم.