ثابتیمانی: پیکان باید تک رقمی می شد


سرویس خبر شماره: 2025189
10 ژوئن 1403 در 5:09 ب.ظ.
694 امتیاز خبر

3نقطه نظر

درمانم را بدون ناامیدی شروع کردم.

هافبک جوان تیم فوتبال پیکان می گوید این تیم می توانست در لیگ تک رقمی شود.

ثابتیمانی: پیکان باید تک رقمی می شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگر به دنبال تهیه لیستی از بازیکنان بدشانس این فصل هستید، نام غلامرضا ثابتی را روی آن قرار دهید. سهرا پیکان که از ابتدای فصل با پیشنهادات زیادی مواجه شده بود اما برای ادامه فصل بی نظیرش در بین خودروسازان باقی ماند. او در جریان برخورد با تراکتور به شدت مصدوم شد و حالا باید چند ماه را برای نقاهت سپری کند. البته این بازیکن ناامید نیست و به کار خود ادامه می دهد.

ثابتیمانی در گفت وگو با خبرنگار “مجله اخبار فوتبال”، درباره مصدومیت نابهنگام خود گفت: من اسمش را بدشانسی یا مصدومیت نابهنگام نمی گذارم چون به لطف خداوند ایمان دارم و می دانم که باید در این حادثه خیری وجود داشته باشد. البته ناراحتم و از شوک این مصدومیت خلاص نشده ام، اما دلیلی برای ناامیدی وجود ندارد.

او اضافه کرد: شغل من فوتبال است. روزی که این ورزش را انتخاب کردم، می دانستم که قرار است مصدومیت، محرومیت، آزمایش و هزار چیز دیگر را تجربه کنم. به همین دلیل از خدا خواستم که مراقب من باشد. اکنون بدون کوچکترین ناامیدی درمان را آغاز کرده ام و امیدوارم سریع و طبق برنامه به میادین بازگردم. قطعا غیبت من از فوتبال زیاد طول نخواهد کشید.

شماره 8 پیکان در خصوص زمان مصدومیتش ادامه داد: فکر می کنم دقیقه 23 یا 24 بازی بود که تصادف کردم و مصدوم شدم. حتی یادم نیست پایم به زمین برخورد کرد یا مهدی حسینی (هافبک تراکتورسازی)، اما فقط به یاد دارم که در یک لحظه درد شدیدی را احساس کردم و مهم نیست در چه نقطه ای سعی کردم به زمین برگردم. این سطح از درد به من اجازه این کار را نمی دهد. سپس پزشکان تیم به من گفتند که باید فوراً آزمایش MRI انجام دهم زیرا مشکوک بودم که تاندون آشیل پاره شده است.

2028262

هافبک پیکان روند درمان خود را اینگونه توضیح داد: بعد از انجام آزمایشات لازم به من گفته شد که بهتر است سریع عمل کنم. سریع قرار گذاشتم و آماده عمل شدم. من هنوز در حال بهبودی هستم. باید چند روز پایم را در آتل نگه دارم و بعد از آن تمرینات شروع می شود. مایلم از مدیریت باشگاه که به خوبی از من حمایت کردند و همچنین از همه کارکنان و بازیکنانی که شرایط من را پیگیری کردند تشکر و قدردانی کنم. تماس و محبتی که به من دادند باعث شد دوران خانه نشینی را با قوت قلب پشت سر بگذارم و برای بازگشت به میادین آماده شوم.

از ثابتیمانی در مورد شرایط پیکان و بازی با استقلال پرسیدیم که او پاسخ داد: بازی سختی در پیش است، اما تیمی که مقابل فولاد خیلی خوب و سخت بازی کند قطعا می تواند به هر تیم دیگری آسیب بزند. استقلال یکی از قوی ترین تیم های آسیا و مدعی قهرمانی در لیگ برتر است اما ما هم پیکان هستیم و مطمئنم تیم ما حتی یک ثانیه هم به فکر از دست دادن یا از دست دادن امتیاز نخواهد بود. با هم به تیم قدرتمندی تبدیل شدیم که اگر اتفاقات عجیب و غریب در طول فصل نبود، تک رقمی می شد. در حال حاضر اتفاق خاصی نیفتاده است و مطمئن هستم که در آخرین بازی بهترین فوتبال ممکن را از تیم ما خواهید دید. پیکان مستقیم این فصل بیشتر از این بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی